Champ Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 en gang jeg var innom BMW forhandler her i byen sa dem at jeg ikke skulle bruke noen andre plugger enn det dem hadde å tilby meg, selvfølgelig er det noe i dette eller kan jeg kjøpe vanlige plugger som fungerer like bra ? synes han fyren snakka noen om plugger med 4 ett eller annet på , er usikker på hva det var , bilen min er en E36 318I 98 mod. så spørsmålet er , hva kan jeg bruke og hva BØR jeg bruke
R.E.H Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 kjøp plugger som er originale eller som er tilnærmet originalt.. hvis man har originalt en av merke champion som jeg egentlig har så har di som regel en oversettelses tabell til for eksempel NKG.. skal ikke anbefale deg noe men det skal diverse vite/finne ut av.. (mekonomen for eks..) personlig bruker jeg Beru plugger med 4 sideelektroder... husker ikke nummeret på dem..
Champ Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 ok... men skal det brukes samme plugger til min bil som til din da ? Mener å huske jeg spurte en gang hos BMW forhandler her og at de var jævlig dyr i forhold til hva jeg hadde på min gammle bil , noen som vet hva disse koster orginalt ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå