hillmar Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Jeg selger mine 2 elektriske skinnseter (sort montana skinn). De er pene, men det synes selvfølgelig på førersetet at det er brukt i 10 år. Pris: Kom med forslag. Setene befinner seg i Oslo/Bærum Edit: setene står nå bare å tar opp plass så de selges billig! Kom med bud!
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Det vet jeg dessverre ingen ting om... Men alt passer jo hvis man vil! Er bare å få skrudd de fast og trekke 12V til de...
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Skal fikse bilder ila. kvelden eller morgendagen. Disse setene sitter i min e39 så det er bolt on. Trenger bare 12V for at de skal fungere... Tenkte meg rund 4000 for de.
JoeNasty Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Kan være interesert hvis de ser bra ut,hvor holder du til hen?Mye stress med å koble de til?vet du det?
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Jeg bor i bærum så henting/levering er ikke no problem... Det skal bare være å koble til +12V og jord for at de skal fungere, men du vil selvfølgelig ikke ha memory da styreboksen til dette og knappene sitter et annet sted i bilen enn i setet. PM meg tlf nr så kan jeg sende bilder ila kvelden
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Her er bilder Sittepute førerstol Stolrygg førerstol Sittepute passasjerstol Stolrygg passasjerstol Knapper Litt vrient å ta bra bilder med kunstig lys men...
hillmar Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Har antydet 4000 for begge litt lengre oppi tråden. Men kom med et forslag du synes er rimelig så skal jeg vurdere det...
dud3s0n Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 hehe... nei... har ikkje penger nå så jeg vil ikkje komme med noen bud riktig enda;)
JoeNasty Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Er det varme i dem....?Hadde jo helt glemt å spørre om det jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå