Tekko Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hei, lurte på om noen har aning på hva som kan vere feil med min 325i automat. Den går som den skal fra den er kald til den blir ca 90grader og etter en liten stund da så begynner den og jukse, kan ikke gi bånngass for da dauer den ut osv. så låser den seg i nødmodus ( 3gir ) og driver og holder på sånn til jeg lar den bli kald igjen. Tomgangsturtallet er heller ikke helt stabilt. Noen ganger hopper det opp og ned så går den rolig en stund så skjer dette igjen. Hadde vert kjekt med non nyttige svar, har hatt dette problemet i flere mnd nå. Har hatt den på Auto Technik Verksted med de amøbene klarte ikke finne noe ut av dette. Lurer på om det kan vere Luftmengdemåler pga, juksing eller tomgangsmotorn eller noe i den durn. Mvh. Tekko
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Har du sjekka di mest vanlige ting selv da? At du ikke har tett luftfilter,bensinfilter. plugg hettene? Sjekk pluggene dine værtfall,på den gamle e34 min så var innmaten i pluggene løse!
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Jeg vet ikke hvorfor automat din tuller sånn men kan jo hende det kommer av at ikke motor din går som den skal..Og da går på nødprogram...
325ixturbo Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 en kompis av meg hadde samme problem da var d olje i plugghullene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå