Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i M-Tech II ? finst det noe kopi elle der det kun orginalt ? Tenker meg at orginalt koster en halve nyre ?

takk for svar :)

Skrevet

GS har orginalt kit.

Det beste er nok å skaffe seg et komplett orginalt brukt sett fra en m-tech II bil/utolla.

Skrevet
GS har orginalt kit.

Det beste er nok å skaffe seg et komplett orginalt brukt sett fra en m-tech II bil/utolla.

joda, men er vel ikke det leteste og finne det da :P men egetlikt så hadde jeg barra tenkt meg fronten da, med GTS hekk og noen flate side sjørter. front på koed lå til 2000 danske, men det ar vel da uten toll :\

hva syns dere, kan det bli bra med M-Tech II front og GTS hekk ?

Skrevet
GS har orginalt kit.

joda, men er vel ikke det leteste og finne det da :P men egetlikt så hadde jeg barra tenkt meg fronten da, med GTS hekk og noen flate side sjørter. front på koed lå til 2000 danske, men det ar vel da uten toll :\

Hvorfor ikke m-tech hekk? GTS stylinga er grim :x

Skrevet

Skal du på død og liv ha GTS fanger bak så MÅ du ha M-techII bakvinge. Hadde en kompis med det engang, så helt greit ut! Fronten på GTS er jo til å få traumatiske mareritt av.

Skrevet

GTS hekken passer jo ikke på E30... :?

En kamerat av meg hadde en E30 med GTS bakfangeren. Det så ut som en båtfanger, for den fulgte ikke linjene på bilen i det heletatt.

Der bilen var firkanta var hekken rund.

Stapp heller på E36 M3 bakfanger eller noe, har sett det før på E30 og det er LANGT ifra det verste!

Skrevet

E36 M-tech frontfanger ser heller ikke så galt ut! Husker jeg så et firma i England som solgte det. Temmelig one-off her i Norge ihvertfall.

Skrevet

Noen som vet om evt nettsider som selger kopi av m-tech 1 eller 2 stylinga..? Leste ett sted hvor en sa at man fikk kjøpt originalt hos noen bmw forhandlere å.. kan det stemme?

Skrevet
GS har orginalt kit.

det er farlig å spørre om meninger om alt annet enn originale deler til bmw, for da kommer original politiet og slakter deg... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...