2Fat2Fly Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 mine bilder fra søndagens treff på lånke: en tøff liten sak, noen som har info om denne? sykt breie dekk iaff:P enda en som hadde tenkt på annen motor i e30n gitt:P så denne søte lille saken da: vet det ble lite bilder, men tok bare bilder av de som skilte seg ut jeg da og mobilbilder da:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Den blå M3'en har jeg sett i full utfoldelse. Den går noe inn i gamperævva!!! Noen som vet åssen motor som er satt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 wankel ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Den blå M3'en var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Den blå er vel ingen M3. Den er bredda og har M3 styling riktignok. Motoren er en Wankel på 1.3l. Mazda RX7 motor. Gamlemotoren til han på simtech racing. Samme motoren som sto i hans orange RX2. På den tida var det vel 580HK tatt ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå