FatLaces Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 noen som vet om sted i Oslo området man kan vinterlagre bilen sin ?? bare funnet stedet som tilbyr lagring for veteranbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 noen som vet om sted i Oslo området man kan vinterlagre bilen sin ??bare funnet stedet som tilbyr lagring for veteranbiler Sjekk opp http://www.brynbilsenter.no/. Det står noe om at de har lagring både ute og inne. Kan være en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 takk for tipset. men ser ut som det kommer på over 4000 å lagre den innendørs i 5 måneder. litt i meste laget vil bilen ta noe skade av å stå med trekk utendørs i disse 5 mnd ? kommer til å børste av snø regelmessig.. mener jeg leste et sted en som hadde fått stygg lagg etter at trekket hadde fryst fast i lakken..? og skal man koble fra batteriet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 mulig fatter har plass til deg på låven. rundt en tusing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 oppvarma garasje ved carl berner til 750 pr mnd, men så er det depositum også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 har nesten bestemt meg for å ha den bakgården. hadde endt opp med å sjekke om den var ok hver dag sikkert. tenkte jeg heller skulle investere i et bra trekk. men trenger tips om hva som bør gjøres før bilen settes vekk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 en vask og polering. skru ut batteriet og ha det frostfritt. legg på fiberduk og så en solid duk over som puster. ville vel ikke ha lagra den i bakgården da det er fukt og slik. vi har tørr låve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 hmm. er låven deres trygg ? kan du ikke høre med faren din da ? hvis det er plass så er jeg interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Skal du haden ute, så MÅ du ha et trekk som puster. Har du ikke det, kan lakken din koke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Hva med CarCapsule? En slags vinyl/plast ballong som blåses opp rundet bilen og beskytter den for omverden. Dere har vel sett Discovery reklamen med de Audiene i slike plast ballonger. Fins i utendørs og innendørs utgaver. Koster vel litt og jeg vet ikke om de tåler frost. Da har du vinterlagring i mange år fremover. Og dollaren er jo ganske gunstig for tiden Sjekk drivewerks.com Er samme folkene som driver pelicanparts.com (BMW deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 nå har jeg fått garasjeplass. en bekjent av moren min som hadde plass i garasjen sin. årleit! da blir det å handle trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 da GIDDER jeg ikke spørre fatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 da GIDDER jeg ikke spørre fatter nei det blir ikke nødvendig. men takk likevel, ikke alle som vurderer å la en ukjent kar ha bilen sin hos dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå