Hyggmaister Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 edit 7 sept: Felgene var egentlig solgt, men salget ble avbrutt pga uventede utgifter.. Såeh, felgene er fortsatt til salgs folkens!!!! OK, nå må felgene som bare ligger her hjemme likevel BORT! Dette er pulverhvite TSW-felger i god stand. På det ene bildet har jeg prøvd å zoome inn en liten ripe, men det er vanskelig å få den til å vise. Tross alt er den ikke stor heller da Den ene felgen mangler desverre et TSW-merke. Som dere kan se ut av bildene, er desverre dekkene uten gummi.. For de som lurer på innpress osv: Merke: Type: Karosseri: Boltsirkel/innpress: senter bolter BMW 3-serie 91-98 E36-3/B-3C 5-120 42 72,5 B 12x1,50 Høyeste bud får dem, minstepris 1500...
Hyggmaister Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Skal bort! Felger til vinteren, anyone?
leirviken Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Som dere kan se ut av bildene, er desverre dekkene uten gummi.. dekkene uten gummi ja
Gaute Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Hvilken størrelse er felgene? Helleland er sør i Rogaland. Rett ved Egersund, men jeg vet ikke om det er denne Helleland det er snakk om her...
Hyggmaister Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Helleland er sør i Rogaland ja, rett ved Egersund. Felgene er 17'', og 8'' brede, glemte å skrive dette...
Hyggmaister Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Som dere kan se ut av bildene, er desverre dekkene uten gummi.. dekkene uten gummi ja Haha, stemmer! FelgeneXD
StianA Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 har du mulighet for og få sendt dem? noen som hvet hva det koster? er muligens intressert i nye vinter felger:P
Hyggmaister Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Å sende må jo gå greit.. Må vel bruke dette alternativet da: "Norgespakke Egenemballert kr. 199,- Pakk i egen emballasje. Forsikring og sporing inkl. Vekt: 10 - 25kg Fremsendingstid: 1-3 dager, 4-5 på noen strekninger " Regner med at det da bli 400 kr, får vel neppe 4 felger inn under 25 kg? + jeg må finne noe å embalere i... Hvor i Telemark bor du foresten?
Hyggmaister Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 bump..les edit i startinnlegg...:/=)
StianA Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 må si det var jeg som skulle ha disse felgene men pga komplikasjoner fant dette kjeøpet ikke sin plass for min lommebok. men folkens dette er jo grise billig da får fete vinter rims:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå