Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til å bygge ny eksos på min m20b23 turbo. effekten vil nok være rundt 300hk med nye motoren.

hvor stor dp og eksos bør jeg ha? er ikke inntr i å bygge et 3" anlegg som lett tar nedi osv om jeg klarer meg med 2.5" feks.

noen som har tips om hvor di selger rustfrie potter?, kan jeg klare meg med en stor bakpotte feks slik som det anlegget ppf selger?

vil ikke ha for mye bråk heller!

ønsker svar fra dere som har testet ut forskjellig :)

Skrevet

Du klarer deg fint med 2.5toms. finnes ferdige turboeksossett til e30 på div nettbutikker å.

Så lenge du kjører turbo er det tenke på at lufta skal ut,trenger ikke tenke så nøye på mottrykk som ved en sugemotor.

Skrevet

3" downpipe til redùser fra 3" til 2 X 2"

Altså-dobbel 2" fra downpipe og bak,da slipper du lave eksos anlegg. Sett på potter som eksos går rett gjennom,midtpotte med rett gjennom er fin lyd sammen med en ok bakpotte.

Skrevet

se der ja :D

sto 2.5" dp og 3" hele veien med 2 simons(dritt) potter på bilen fra før, og kan vertfall bekrefte at det brumma litt for mye. dyp "støy" på lave turtall.

2x2" virker fornuftig.. er jo det 325 har og org i litt mindre versjon.

har veldig lyst å bygge i rust fritt,får disse delene billig. så kommer spm, hvor selger di potter som ikke koster skjorta!

Skrevet

Finns ikke. Potter koster,ihvertfall hvis du skal ha de riktige.

Jeg betalte nok for eksosen min.

2x2 1/4 rustfritt med rett gjennom mellompotte og dobble bak (e21) bare potter kostet 7000.. pluss rør,oppheng,stusser etc etc.

Koster å være kar.

Lykke til.

Men en får helt garantert billigere eksos deler rundt om. Du trenger jo bare en bakpotte også.

Skrevet
Finns ikke. Potter koster,ihvertfall hvis du skal ha de riktige.

Jeg betalte nok for eksosen min.

2x2 1/4 rustfritt med rett gjennom mellompotte og dobble bak (e21) bare potter kostet 7000.. pluss rør,oppheng,stusser etc etc.

Koster å være kar.

Lykke til.

Men en får helt garantert billigere eksos deler rundt om. Du trenger jo bare en bakpotte også.

7000 er vel egentlig ikke sååå ille om du har dobbelt bak osv i rustfritt...

men jeg får shoppe litt rund å se etter potter. har lite lyst å sette til bake 3" simons dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...