gematu Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 E39 98 modell. Business modell. Tidligere tror jeg det gikk an å sette i en sony cd veksler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Tror kanskje du må formulere sppørsmålet ditt litt annerledes, jeg skjønte hvertfall ikke hva du mente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 er det en ny cd spiller du er ute etter her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Tror han mener enkleste måte å skifte spiller i bilen på. Vel.. det er vel å kjøpe et av de stygge dekslene som passer der orginalen står. Kjøpe seg en hvilken som helst spiller , koble bak og dytte den på plass. Ikke pent , men funker.... Hvis det ikke var det du mente , så er det å slå på tenningen - trykke inn volum knappen - dytte inn en cd - tut og kjør. Har en mistanke om at det ikke var noen av delene du lurer på. -Kanskje det er kass.spiller typen du har. (bytt den i en brukt m/cd) -Kanskje du ønsker en cd skifter i bag.rommet.(kjøp en og monter) -Kanskje den er gåen den du har, og ønsker en ny.(Koed i danmark) Koed er forresten tipset uansett , hvis du ikke finner det på brukt'n her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Vil du ha enkel musikk, eller vil du ha cd spiller i bilen? Omformuler topicen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Vil helst spille av cd plater. Men kan jo bruke iPod også--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 jeg ville ha røska ut kasett spillern og kjøpt en brukt bmw business cd spiller til e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Business anleggene har vel CD-veksler port . Hvis den har det, ville jeg kjøpt en Dension icelink for å kople til iPoden. Jeg har kjøpt icelink, men ikke hatt tid til å kople opp enda. Det er flere som har gjort dette her på forumet. Søk på icelink, det finnes litt info om det i eldre postinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 jeg ville ha røska ut kasett spillern og kjøpt en brukt bmw business cd spiller til e39. Koster vel flesk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Det er ikke så mange Business CDspillere å få tak i brukt i Norge. GS bildeler selger ny for mer en 6.600kr. En Icelink-adapter koster 1500-1800kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå