bmwhans Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Skal polere toppdekselet på en bil jeg har. Hva er beste måte å gjøre dette på? En slags a til å. For tar litt tid å få pussa det. Pusser litt grovt med en sånn kantsliper, og pusser finere og finere etterpå?
e30 tic Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Skal polere toppdekselet på en bil jeg har. Hva er beste måte å gjøre dette på? En slags a til å. For tar litt tid å få pussa det. Pusser litt grovt med en sånn kantsliper, og pusser finere og finere etterpå? vask.grovt.finere finere finere finest. autosol autosol. tar lang tid.. finnes mye kjekke rondeller å få kjøpt til drill osv som kan gjøre det enklere.
bmwhans Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 det var sånn jeg trodde det skulle gjøres ja. jada tar en tur på chlas olson etterpå tenker jeg
bmwhans Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 har pussa litt nå men på det blanke metallet der er det rust. sånne svarte rustflekker. pusser som f men det skjer ingenting. er dette fortapt eller er det mulig å få vekk på en måte??
e30 tic Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 har pussa litt nå men på det blanke metallet der er det rust. sånne svarte rustflekker. pusser som f men det skjer ingenting. er dette fortapt eller er det mulig å få vekk på en måte?? rust?? er det ikke alu du holder på med? tok det som en selvfølge jeg (BMW)
bmwhans Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 tror ikke det er alu nei.. er på en gammal opel
e30 tic Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 tror ikke det er alu nei.. er på en gammal opel hadde det ikke vert for at det hadde stått kadett c i profilen din hadde jeg ikke svart kadett er tøft. er det coupe også? om det er stål, er det vanskelig å polere det, å få det bra vil eg tro uten å chrome det, eg ville ha glass/sandblåst og lakkert det så holder det. når det er stål er det jo bare å bruke makt, får mye snadder til en vinkelsliper.
bmwhans Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 ja har en kadett c. er ikke coupe desverre. men dette er til en kadett a har fått til å polere stål før. men det er noe rust under her som ikke går vekk. det rare er at jeg ikke kjenner noen ujevnheter heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå