Ad|oS Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Nei. Du vil nok få hevet turtallssperren litt, men vil maks få noen få hk uten andre modifikasjoner. Skal du ha noen effekt må det dyrere ting til...
Mikke1981 Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Kan vel få litt mer hk vis du allerede har bytt filter å eksos.
Fliid Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Får flyttet turtall sperre litt, om du drar den ofte til sperra så kan være chip være en god ting. Ellers så burde du spare pengene å bruke det på noe annet. Er ikke mer å hente enn turtallsperre om andre effektøknings tiltak ikke er gjort. Med andre ord, du vil ikke merke noen forskjell, dette vil bare ligge i hodet ditt om du syntes det.
orrig Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Ahh, takk takk for svar : ) Hva må til da for og heve effekten ?
Fliid Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 eksos, powerfilter, kvassere kam, borre opp, større stempler. kvassere veiv, datasprut. Innsug med individuelle gasspjeld. You name it. Det billigste er vell eksos å powerfilter.
efjeldse Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 du får jo ("på papiret") 160hk.. jeg syns det utgjorde litt på en jeg prøvde en gang... vurderer å kjøpe en chip til min også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå