Padi Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Hei Er det noen som har prøvd denne powerboxen. Er dette noen som maskine tåler like bra som chip eller. Hvorfor er disse boxene billigere en chip hvis de er like gode. Har ikke så mye peiling på dette, så hvis det er noen som kan forklare meg hvorfor chip er bedre en boxen hadde det vært fint
skillbill Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 vanligvis bør man holde seg unna slike "billig-boxer", nettopp fordi kvalitet ikke kommer til lav pris! Ikke at jeg har erfaring med denne boksen, men oftest er det en grunn til at slike ting er billigere enn produktene til de mer seriøse og anerkjente produsentene
stianw Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 eg har brukt masse billi iboxer på forsjellige biler å er fornøyd med dei
helgeb Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 synes den oppgitte effekten med den boksen virket uvanlig høy men.
stianw Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 ja dei opp jer ofte godt med effekt på alt trim:)
Robin_Isak Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Vi prøvde 5 "billig" bokser på gamlejobben på 3 forskjellige biler. Ikke en eneste fungerte tilfredstillende. Disse er de samme som du ser på qxl, invenit etc og koster 1500- 2500 kr pr boks.
Padi Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Kjempe Takker for masse gode svar... Glenn
Ellingsen B. Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Ville styrt unna powerbox. "chippet" min 320cd hos ESS på onsdagen. virkelig å anbefale. Det ble veldig stor forskjell!
BMWindividual Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 HeiEr det noen som har prøvd denne powerboxen. Er dette noen som maskine tåler like bra som chip eller. Hvorfor er disse boxene billigere en chip hvis de er like gode. Har ikke så mye peiling på dette, så hvis det er noen som kan forklare meg hvorfor chip er bedre en boxen hadde det vært fint HØRT OM KCR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå