spitz Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Da jeg kom ut til bilen i dag morges hadde det vært en liten fugl på besøk, og vinduet på førersiden sto halvveis oppe. Jeg kan se noen merker på taket etter en som sannsynligvis har lent seg inntil, men det er ingen skader på dør eller lås, og heller ingen merker i solfilmen på vinduet. Dette får meg til å lure på om jeg faktisk har glemt å lukke vinduet i går kveld Noen som har vært borti det samme - hvor enkelt er det å få ned ruta halvveis uten å skade bilen, eller hender det at vinduet går ned av seg selv? Vet at dette ikke er helt uvanlig på noen år gamle Audier for eksempel.. Bilen er en 1997 E39 sedan.
Mikke1981 Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Tror ikke vindu går ned av seg selv. Og vill tro man skal dytte veldig hardt om man skal greie å få ned det vindu.
Kurt Andre Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Ja, er nok det at du har glemt og lukke det, hehe. Viss det hadde vært innbrudd hadde de nok tatt og knust ruta, ingen som gidder og stå og dra i den for ikke og ødelegge noe.
Tiny Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Om du har elektriske vinduer vil drevinga mellom saksemekanismen og motoren gjøre at du ikke klarer å dytte ned vinduet... Samme gjelder nok med manuelle vinduer... Tror det er som Kurt Andre sier... en skurk hadde nok knust ruta... og hadde han presset hardt nok til å få skjøvet vinduet ned, så hadde det vært at mekanismen gikk i stykker heller enn at det bare gled ned...
Nensin Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Med nøkkel i lomma som ligger i klem kan dette fort skje om du er i nærheten av bilen. Fant bilen min med alle vinduene åpne to ganger i sommer. Skjønte ike en dritt første gangen..
Dirty Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 denne saken er jo lett! er det stjælt noe? vis ikke så har de ikke vært noen røvere hehe
Kurt Andre Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hehe, er det så lett. Lurer på det går egentli? Er vel kanskje helst på eldre biler?
spitz Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 Med nøkkel i lomma som ligger i klem kan dette fort skje om du er i nærheten av bilen.Fant bilen min med alle vinduene åpne to ganger i sommer. Skjønte ike en dritt første gangen.. Det kan nok forklare saken, ja. Bilen sto parkert rett nedenfor balkongen hvor jeg satt hele kvelden og drakk pils med bilnøkkelen i lomma Og jepp, det ble stjålet - hele min uvurderlige samling av brente CDer uten cover er borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå