Lkoddenes Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Det jeg trodde var gåen toppakning viser seg mest sannsynlig å være en sprekk i blokka . Har derfor noen spørsmål. -Må motor byttes uansett? -Bilen er 96mod og er kjøpt ny i Norge. Hvilke kostnader må jeg regne med ved motorbytte -Hvilken motor er det minst pes å bytte til? Mye annet som må byttes? -Går det ann å godkjenne bilen med ny og større motor? Mye pes? -Hva skal til for å sette inn en 540 motor? -Hvor får jeg tak i en motor billigst mulig? Takk for svar
Dirty Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 du kan jo bytte blokka men det er jo litt mye stress! minst pes å sette inn samme motor! kan sette inn større men er mye pes vis du skal få det godkjent! er du heldig for du tak i billig motor her på bimmers.no!
Azeton Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Det er ganske dyrt det der.. toppen på bilen min sprakk. og lappene flyyyyr
Fliid Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Vil anta at et er billigere å finne en brukt motor å bytte hele motoren. Selvom det kan være vanskelig å få tak i så vil jeg tro dette er en løsning som "lønner" seg.
Mikke1981 Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Ja bytt til samme motor det er d greieste å billigste.
Lkoddenes Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Ja, det er nok enklest. Men vet noen hvilke kostnader som påløper ved bytte av motor? Og er den gamle motoren min verdt noe som helst?
Bimmerlars Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Titt litt etter en 528 maskin.. Den ser lik ut, så sjangsen for å bli tatt på teknisk/eu kontroll er minimal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå