Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en diff liggende i dele haugen min her nå nettopp og jeg mistenker at det er en diffbrems.

eneste nr jeg fant var 1 210 433 . noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilke diff dette er og hvilke utveksling det er?

Skrevet

Nå ble jeg litt oppkavet her, hvor kan man finne info om sånt? jeg vil gjerne vite nøyaktig hva dette er for slags diff. den virka som den sperra ganske bra ihvertfall, men den ligger løs så får liksom ikke testa helt før den er på bilen.

Skrevet
hva er den tappen med hull i øverst på diffen der? har en slik på min også. hva skal stå der?

Det er utlufting.

Står det en S foran 3.25 så skal det være sperre på den.

Skrevet

er ikke så enkelt å lese no av den diffen jeg har, full av dritt så skal rengjøre den og se hva jeg kan finne. virker å være i veldig god stand hvertfall:) ikke slark i det hele tatt.

Skrevet
hva er den tappen med hull i øverst på diffen der? har en slik på min også. hva skal stå der?

Det er utlufting.

Står det en S foran 3.25 så skal det være sperre på den.

skal det være noe for den luftinga? slange eller noe sånt?

Skrevet
det stemmer at det er en 3,25 diff. fant denne "lappen" det står på og gjorde den rein.

det som står på den er: "3,25 549 1"

noen som vet noe mer?:)

E12S M535, E30 M3 2.3 med sperre 3.25 sikkert mange flere også

E34 535 kom også ut med 3.25 utveksling med og uten sperre.

Men det skal stå på lappen S3,25 549 1 vist det er sperre. og du kan vri på der stekk aklingen går ut å prøv å vri vær sin vei. vist du ikke får til dæ da er det sperre.

Skrevet

det er slik at den er treig rundt hver sin vei men så fort jeg får litt motstand på den ene går begge rundt å jeg har ikke nubbsjans å holde igjen den ene slik at den andre skal gå rundt. så mistenker en diffbrems her ja. skal prøve å montere den på bilen i mårra å se hva som skjer:)

er veldig spent på hvordan det blir med tanke på at jeg har m50b25 m/ tilhørende girkasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...