Anderslien Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Jeg har noen ting på lager som jeg ønsker å bli kvitt. Så jeg selger ut dette superbillig! Passer alle bmw modeller, men pedalene jeg selger ut passer kun enkelte. Jeg selger ut dette: - chrom m-tech girkule med 6 gir, 200kr - matt håndbrekkhåndtak uten m-logo, 250kr - matt håndbrekkhåndtak med m-logo, 300kr - m-tech pedaler til automat, 300kr - m-tech fothviler, 300kr - m-tech bagasjeluke emblem, 100kr stykket - M3 speil med el-justering og led blinklys til e36, 1200kr Bilder: Girkula i dette settet jeg mener:
oddis Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Hva slags materiale er de pedalene laget av? Og hvordan festes de, 4 skruer i bakkant over det orginale metallet på pedalen? Er nødt til å ha noe som er hardt som ikke flekser med dumping av clutch (gummiputene orginalt er håpløst bløte). OT: Du skaffer ikke sorte orginalsota blinklys til E30?
Anderslien Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Hva slags materiale er de pedalene laget av? Og hvordan festes de, 4 skruer i bakkant over det orginale metallet på pedalen? Er nødt til å ha noe som er hardt som ikke flekser med dumping av clutch (gummiputene orginalt er håpløst bløte). OT: Du skaffer ikke sorte orginalsota blinklys til E30? De er laget i metall. Polert og behandlet stål tror jeg. De festes med skruer. Du tar av din gamle gummipute og borrer gjennom metallet på pedalene dine. Så er det med skruer og muttere som du fester de med. Veldig enkelt og greit å få til. Dessverre, men klarer ikke å skaffe blinklys i det hele tatt til e30. Kun baklys med hvit blink...
Anderslien Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Har nå igjen kun 3 pedalsett, så vær raske
Anderslien Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Det blir du helt sikkert. Sender i morgen
Azeton Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Det blir du helt sikkert. Sender i morgen Har du sendt den pakken til meg enda?
Anderslien Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Ja, den sendte jeg i dag, som jeg sa til deg på PM
Anderslien Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Har du bilde av girkula? Har ikke bilde av selve girkula, men du ser den i settet her:
albjorkl Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 pedalene er laget av børstet alu... ikke stål.. har hadd slike selv..
Anderslien Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 pedalene er laget av børstet alu... ikke stål.. har hadd slike selv.. Stemmer nok det. De er ikke så veldig tunge så
Anderslien Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Har igjen et pedalsett og to fothvilere, et håndbrekkhåndtak uten m-logo og to med m-logo, litt emblemer, en girkule, to sett med ventilhetter og en nøkkelring, så LØP OG KJØP
Anderslien Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Har nå igjen det som står på første posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå