Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en 320 Cab e46, det går å låse dørene me nøkkelen men det går ikke å ta ned vinduene me Nøkken, fordi det skal gå an å ta ned caben og vindune med å holde inne kanpen.. vet noen åssen man aktivere det eller hva kan feilen være?? :oops:

Takk

Skrevet

Det er ikke batteri på de nye e46 nøkkler... den lader seg når man kjøre... har prøvd me begge nøkklene mine, det virker ikke me noen av dem.... :(

Skrevet
Det er ikke batteri på de nye e46 nøkkler... den lader seg når man kjøre... har prøvd me begge nøkklene mine, det virker ikke me noen av dem.... :(

Selvfølgelig finnes det batteri, hva lader du???? Og ja de svikter. Kan kanskje programmeres på nytt ellers så må du kjøpe ny nøkkel.

Skrevet

Hmmm, men det virker ikke med noen av nøkklene mine, kan det være feil me begge? Hmmm...

Skrevet

Er du sikker på at din bil har denne fungsjonen ? .det kan vel kontroleres av et bmw verksted hva som er lagt inn av fungsjoner ,og om car/key memory er aktivt.

Skrevet

tar jg nøkkela i døra og vrir og holder så går caben ned sammen med vinduene... så det skal vel gå me nøkkela og da.. :?::!:

Skrevet

Det er ikke sikkert .jeg tror du tvangskjører det på den måten ved bruk av nøkkel , kodingen må nok være tilstede for at knappen på nøkkel kan brukes.hvis du stiller inn radio ulikt med dine 2 nøkkler går ut av bilen låser med en nøkkel og låser opp med den andre skifter radio da til slik du stilte det inn ?,dette er mulig å teste.

Skrevet

Har memory på setene mine og når kona åpner me sinn nøkkel så går seta sånn som hu vil ha det og samma me min nøkkel,,, har det noe å si der eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...