Gå til innhold

BMW E30 320i Coupe

ReWrite-
 Share

Anbefalte innlegg

Sittet litt på gjerdet og vurdert om jeg vil selge, men tenkte jeg skulle legge den ut og se hva jeg evt kan få av bud før jeg vurderer salget.

Har ikke helt fingern på hva E30 ligger på da det varierer veldig fra bil til bil.

Det er en `88 mod Facelift 320i Coupe, med 216.000 på tellern. Vært avskiltet siden 2003.

Importert til norge i 99 og har ikke noe tegn til rust, utenom 1 liten flenge på undersiden av venstre forhjul. Nylakkert på hele høyre side pga skade, ingen tegn til denne skaden nå. Fikk ny forskjerm og panser. Bilen er rett :)

Jeg har byttet dempere foran og bak med 40\40 senkesett på. Satt på nye foringer i bakstellet, men kom aldri så langt at jeg tok for meg forstellet, da det virket i ok stand.

Interiøret er strøkent, og stolene ser nesten ikke brukt ut. Eneste som mangler i interiøret er og få skrudd i festeskruene i midtkonsollen.

Mangler også listen som holder teppet fast på venstre side.

Takluke, og alt av Checkcontroll funker, utenom at den mener at skiltlyset er gåent til tider. Noe det ikke er.

Bilen står på 195/50/15 nå, men følger med 17" felger som passer fint, 2 av disse 17" har dekk i størrelsen 215/40/17.

Har fått en stygg sprekk i frontruten, men ikke noe superkritisk, det er bare ikke pent.

Elektriske speil på begge sider. Alt av det elektriske fungerer.

Monternt ny innmat i begge tromlene for og få den igjennom Eu-Kontroll som ga 2er feil på dårlig virkning på håndbrekk.

Sveist på ny potte som gir en lavmælt brumlelyd. Ikke noe Torshov opplegg..

Nye pioneer 3-veis frontsett.

Bilder:http://velocity-gaming.net/bmw

Bilen har nettopp fått skilter, og er betalt årsavgift.

Gi evt bud! :)

Edit: Kan med fordel byttet i en E34 da jeg er på leting etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 20.000 vurderes, men synes selv bilen er meget strøken til og være en E30.. :)

Hvis noen lurer på skaden så var det ingenting alvorlig, og alt av deler er byttet av onkelen min som er utdannet biloppretter.

Bilen var ikke skjeiv eller noe, enda det kan virke slik på teksten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vennligst ikke send MEG pm's og mail ang denne bilen, jeg blander meg ikke inn andre sine salg. jeg gir heller ikke ut nummeret til glenn, dette får han gjøre selv. svarer han ikke folk på mail osv... IKKE klag om det til meg.

jeg skal prøve å få glenn til å stikke nesa innom å svare på pm'ene sine. det er alt jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...