Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen ett verksted som kan anbefales mht pris, tid og kvalitet i Oslo/Ski området?

Er hyggelig med de som prater om: "jo...vet om ett eller annet...noe borte ved shell'n et sted...tror det ligger....bla bla bla"

MEN det gir meg ingenting! :lol: Så vennligst om du har anbefalninger, kom med navn på verksted, telefonnr, event webadresse eller annen kontaktinfo. 8)

Skrevet

Åskrysset Auto

Langbakken 14, 1430 Ås

64 94 11 00

Jeg har brukt dette på EU kontroll + firmaet jeg jobbet i brukte dette som serviceverksted for firmabilene og vi var fornøyd både med kvalitet og pris.

Skrevet
Så har du Alf Lie som ligger i Proff Birkelandsvei , like bortenfor Ikea på Furuset v Shellen :wink:

Alf Lie er en bra kar. Han stiller alltid opp selv om han har mye å gjøre. Og ja, det er ved siden av Shell... :)

Alf Lie Motor

Professor Birkelands vei 27

1081 Oslo

Tlf: 22 32 22 05

Ellers så er dette temaet vært oppe noen ganger før. Her er et par tråder om temaet:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41913

Erfaringer med div verksteder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939

Skrevet

Alf Lie bra? Toillkopp. Rothau, sjer ut som d har vært et bombenedslag i værkstede hains. Ailler i værden om hainn ska få rør bil'n min. Makan te skitkaill ska du leit læng ætti. Har hatt "avtale" me hainn et par gang, når æ da møte opp så sjer fyrn neri avtaleboka si å sei at hainn mått ha gjort ein feil. Kainn du kom næste vækka? Kjøss mæ dær æ høgst står når æ plokke potet :lol:

///P

Skrevet
Alf Lie bra? Toillkopp. Rothau, sjer ut som d har vært et bombenedslag i værkstede hains. Ailler i værden om hainn ska få rør bil'n min. Makan te skitkaill ska du leit læng ætti. Har hatt "avtale" me hainn et par gang, når æ da møte opp så sjer fyrn neri avtaleboka si å sei at hainn mått ha gjort ein feil. Kainn du kom næste vækka? Kjøss mæ dær æ høgst står når æ plokke potet :lol:

///P

Det er nok mange som er uenig med deg her gitt...

Men at det er rotete på verkstedet hans er helt riktig. Men han vet hvor han har ting :)

Skrevet

Var nede en tur i Ås og snakket med de. Tok 565,- kr timen. Noe jeg synes var rimelig. Hyggelig samt imøtekommende og når referansen her inne sier det er kvalitet på arbeidet, så velger jeg nok de. :)

Skrevet

///P

vær så snill og skriv så andre kan forstå hva du skriver!! :wink:

Skrevet

sier åsbakken auto jeg også. har bilen min der i og med at fatter jobber i ås. kjører bilen dit på morran og henter den når den er ferdig på ettermiddagen, hvis de har deler samme dag. ikke så veldig dyre og er ganske raske og effektive. sjefen sjøl kan virke litt småsur men det er mest utenpå. :) og er det noen feil på eukontrollen så kan de reparere det med en gang så du slipper å utbedre feil selv og komme på etterkontroll. anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...