haavard Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Heisann. Selger unna en M20B20 som jeg ikke har bruk for. Den har gått 177000km (speedometer og turtellerinnsats følger med.) Motoren gikk veldig fint før den ble tatt ut av bil. Girkasse følger med. Dette er en 86', tror jeg. Skal sjekke opp dette nøyere. Har også fjærbein, bremser og alt som skal til for å bygge om til 6'er i en 318i etc. Motoren ligger i Trondheim, nærmere bestemt Tiller, 1 mil sør Trondheim. Det som trengs: -Et nytt motorfeste -Brakett til å feste dynamo -Ny fordeler (kanskje) -innsugsbelg -giroerføring Pris: 4500,- for alt. (Motor, girkasse, bremser, fjærbein osv.) Bilder kommer om ikke lenge!
haavard Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Minimalt med tikking, han som hadde bilen denne sto før er BMW-mekaniker.
E36Erlend Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Heisann.Selger unna en M20B20 som jeg ikke har bruk for. Den har gått 177000km (speedometer og turtellerinnsats følger med.) Motoren gikk veldig fint før den ble tatt ut av bil. Girkasse følger med. Dette er en 86', tror jeg. Skal sjekke opp dette nøyere. Har også fjærbein, bremser og alt som skal til for å bygge om til 6'er i en 318i etc. Motoren ligger i Trondheim nærmere bestemt Tiller, 1 mil sør Trondheim. Det som trengs: -Et nytt motorfeste -Brakett til å feste dynamo -Ny fordeler (kanskje) Pris: 4500,- for alt. (Motor, girkasse, bremser, fjærbein osv.) Bilder kommer om ikke lenge! Byr 3500,- for alt:)
haavard Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 liten update, det trengs også ny insugsbelg og ny giroverføring. her kommer det bilder.
haavard Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Heisann.Selger unna en M20B20 som jeg ikke har bruk for. Den har gått 177000km (speedometer og turtellerinnsats følger med.) Motoren gikk veldig fint før den ble tatt ut av bil. Girkasse følger med. Dette er en 86', tror jeg. Skal sjekke opp dette nøyere. Har også fjærbein, bremser og alt som skal til for å bygge om til 6'er i en 318i etc. Motoren ligger i Trondheim nærmere bestemt Tiller, 1 mil sør Trondheim. Det som trengs: -Et nytt motorfeste -Brakett til å feste dynamo -Ny fordeler (kanskje) Pris: 4500,- for alt. (Motor, girkasse, bremser, fjærbein osv.) Bilder kommer om ikke lenge! Byr 3500,- for alt:) 4000,- så kan duhente når vil. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå