destroyy Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Har en en e30 318i som det lukter veldig bensin av etter noen krappe venstresvinger..... samt det lukter veldig bensin rett etter jeg har fylt opp tanken endel (ja.... jeg har kjørt vekk fra stasjonen.... kjørt en 5min å det lukter fortsatt) Men problemet er at jeg ikke finner ut hvor nøyaktig det lekker.... så jeg lurte på om noen vet om det steder det som regel lekker på en e30 ? Ser ut som det er rent litt på tanken, samt påfyllingsrøret, men nøyaktig hvor får jeg ikke sett. Noen tips?
D.Toft Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 min lekker i røret som går inn på tanken, der er en svakhet, og i tankskjøten, den falsen du ser under der..
Mikke1981 Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Har vært borti noen ganger at det er pakkingen på bensin dysa som er gåen og da lekker det fra denne.. Men vet ikke om det som er galt på din da..
Fliid Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 min lekker i røret som går inn på tanken, der er en svakhet, og i tankskjøten, den falsen du ser under der.. Er garantert her det lekker. Røret som gummislangen er trædd på.
oddis Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Samme gjør min. Har prøve å lappe, men holder ikke mer enn 2-3 uker før det må lappes på nytt. Så jeg handla ny tank.
destroyy Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 takk for svar Kikket på det røret før jeg lagde tråden... Får vel prøve å skaffe nytt rør osv først... for så eventuelt kjøpe ny tank Men det får vente. har en frontkasset samt fangern som må kjøpes
George W Bush Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Du har nok et lite hull et eller annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå