Hyggmaister Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Som skrevet, takluken min virker ikke? Det går an å sveive den opp ca 15cm, men da stopper den bom. Er manuell sveiv. Noen erfaringer eller ideer? Det går heller ikke an å sveive den opp i "rånestilling" (sveive "feil" vei)...Regner med at dette også skal gå an på e36 92mod?
Mikke1981 Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Ja husker jeg hadde samme på min en gang,måtte smøre opp en god del for at den skulle funke skikkelig.Går fint å få den til å stå i råne stilling hehe:D
Hyggmaister Skrevet August 25, 2007 Forfatter Skrevet August 25, 2007 Ja husker jeg hadde samme på min en gang,måtte smøre opp en god del for at den skulle funke skikkelig.Går fint å få den til å stå i råne stilling hehe:D Hvor du smører da? Evt hva må jeg demontere/skru ut? Den stopper helt bom, virker som den nesten stopper i noe...
Ad|oS Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Pass på at det ikke er blitt masse riper i takluka nå Da jeg fikk bilen prøvde jeg å få den helt bak, men gikk bare halvveis før den stoppa. Da jeg tok den frem igjen var den helt ripete og føl. Hadde problemer med å få vippet den opp også, men etter mye aktiv bruk er den blitt bra, hvertfall opp i vipp-posisjon.
espen lysholm Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hei! Kan være vaierne på luka som er "spist opp". Disse har tagger som blir slitt med tid og stunder. Mener å huske at du kan se vaieren ned i sporet/skinnen i luka. Jeg hadde en E30 en gang for lenge siden hvor vaierene måtte byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå