Gå til innhold

Felger, M5 Replica 8,5 og 9,5- 19, med 235 å 265 dekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

M5 hjul(E60) til E39 8,5 å 9,5- 19 med 265 å 235 dekk, disse fyller meget bra ut i hjulkassene bak :) kjøpt nye i april for 14000 selges for 7000, eller kan byttes i noe lurt, åpen for forslag, skinn interiør for eksempel med sveive vinduer bak(å selfølgelig sort), betaler riktig mellomlegg for riktig interiør, men kom med forslag, gammel bil? snøfreser? hva som helst(ikke møbler å sånt dritt så klart) få høre hva du vil kvitte deg med.

Ring: 90622326

Skrevet

E36 og E46 har vel samme innpress tjafs sånnsett, så slenger meg på den.

Mener at e39 har mindre innpress, og tror neppe det vil gå med 9,5 og såpass breie dekk bak. Da må det i tilfelle valses greit!

Skrevet

strøkne nei, men en råner i gata vil nok si at de er det, jeg er sykt pirkete, er 2 små riper den ene felgen, ikke kantekjørte, så de er BRA

Skrevet

Bud :shock: ?, prisen står der, eller kan bytte i noe til samme verdi... enten er du interesert i hjula eller så er du ikke. Kan jo kjøpe de nye om du vil, da koster de noen lapper ekstra.

Har sitti å ledd av mange buda som folk gir hverandre her inne, tar liksom ikke i for å si det sånn

Skrevet
  b.m.w skrev:

Har sitti å ledd av mange buda som folk gir hverandre her inne, tar liksom ikke i for å si det sånn

Må le litt av selgere som tror de skal få mye for deler i salgsannonser uten bilde oxo...

Skrevet

sender bilder på mail,halv pris av nytt er ikke dyrt så lenge de er som nye, men skjønner at man kommer med skambud, er man blakk så er man blakk er ikke noe å gjøre med det... ringte en å bydde 2 lapper å mente at det var bra betalt for brukte felger :applause: før jeg nesten gir de bort kaster jeg de :rompe: men sender bilder på mail om noen er interesert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...