Gå til innhold

Au da, der for lappen igjen

KBF
 Share

Anbefalte innlegg

Ble tatt av en UP i går med laser da jeg kjørte forbi to biler. Vart seff stoppa der de sto. Hadde 117 i 80 sona og jeg vet om den flotte grensa på 115, men nei da. Har jeg uflaks? JA!!

Så jeg er litt i tvil om hva straffa mi blir siden jeg mista lappen for under to år siden også. Og jeg var inne i min andre prøvetid periode så jeg rekner med mist et halvt år uten og en passlig bot.

Eller, hva tror dere folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøre forbi to biler er litt skummelt.. Ihvertfall hvis man ikke er sikker på hvilke biler/folk det er rundt deg.

Jeg bruker å ta en liten kjapp "analyse" av omgivelsene og bilistene rundt før jeg kjører forbi. Er det en bil som virker mistenksom så blir jeg der jeg er. Men greit å sjekke opp hva slags bilmerker som ligger i nærheten, samt deres regbokstaver og hastighet. I verste fall sklir man sakte opp på siden og kikker inn i kupeen og ser etter gps/radioustyr på dash. Ganske så "driftsikker" løsning spør du meg. :) Har holdt meg unna trøbbel i snart 4 år, tross litt 'aktiv' kjøring.

Er nok ikke så greit å få øye på laser i forbikjøring, men det er viktig å se langt frem i trafikkbildet.

Imidlertidig er det ikke bra å miste lappen to ganger.. ikke bra i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må spørre på denne måten: lærte du ikke første gang?? og når det er under to år siden sist... men andre gang på under to år er værre ja. du har ikke uflaks. det er faktisk din egen skyld.. jeg har mista den en gang og lært av det kan du si! (beklager krasse kommentarer men de som mister lappen kan bare skylde på seg selv ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg trodde jeg hadde lært. Og krasse komentarer gjør ikke noe som helst det. Men denne karen som hadde laseren vart så og si gjemt i skauen. Og jeg vet det blir litt ekstra siden jeg har mista den før.

Satser på at det ikke blir to år uten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg trodde jeg hadde lært. Og krasse komentarer gjør ikke noe som helst det. Men denne karen som hadde laseren vart så og si gjemt i skauen.

Urettferdig at han hadde gjemt seg da gitt.

Burde jo vært skiltet i forkant, også skulle han nesten brukt selvlysende rosa drakt med gul snorkel slik at du så han bedre. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke rask nok bil til å stikke av altså? :D

Akkurat som det er en genial løsning..

Hadde han hatt 170 derimot hadde det vært en annen sak:P

Ikke det at jeg ville prøvd å gjøre noe sånt..

Hadde 100 i 60 sone en gang. så, så jeg plutselig blålys bak meg i det jeg dro over en bakketopp. så en side vei. bråbremset og svinge inn i en seriøs fart. slo også av lysene i farta. Politi bilen kjørte fullfart forbi der jeg hadde kjørt inn. Vet ikke om han var etter meg, men tok ingen sjangser.. det var den ene gangen! Og pulsen steg vel til rundt intervall trenings nivå på 160 eller noe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke rask nok bil til å stikke av altså? :D

Akkurat som det er en genial løsning..

Hadde han hatt 170 derimot hadde det vært en annen sak:P

Ikke det at jeg ville prøvd å gjøre noe sånt..

Hadde 100 i 60 sone en gang. så, så jeg plutselig blålys bak meg i det jeg dro over en bakketopp. så en side vei. bråbremset og svinge inn i en seriøs fart. slo også av lysene i farta. Politi bilen kjørte fullfart forbi der jeg hadde kjørt inn. Vet ikke om han var etter meg, men tok ingen sjangser.. det var den ene gangen! Og pulsen steg vel til rundt intervall trenings nivå på 160 eller noe :roll:

Det hørtes ut som på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...