Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vil ikke prøve å utforske GS å Koed da. Chip er helt unødvendig om du ikke setter på powerfilter og eksos f.eks Chip alene flytter bare sperra. "litt" mer effekt vil du få, men nei

Litt vanskelig å gi deg pris på diverse siden du er så lite villig til å si hvilken versjon av 35i du kjører. E30, E36 f.eks.

Men de observante her på forumet har vell fått med seg at du er nybakt e36 eier ved å lese dine eldre tråder som ikke er langt unna ;)

Skrevet

restify har visst funnet ut at det er forskjell ved chipping. Da jeg har lite tro på at dette stemmer så velger jeg alikevel å bøye meg i støvet, er lov å prøve. Men ikke forvent for mye. Folk trur bilene blir superraske ved å chippe, noe som pr. dags dato ikke er en realitet. Skal du på den "billigste" måten få no guffe ut av bilen, så må du nok ty til filter, eksos å chiå ja. Da har jeg trua på at det kan begynne å bli noe morro å kjøre. :) Men for å si det sånn, jeg hadde heller satt pris på at bilen ikke gynga som en gåen skute til sjøs. Så stabstag å senk hadde vell stått høyst på lista..

Skrevet

bilen er både senka og har stagstag;) stiv som faan;)

men mye ulyder i demperene bak på grunn av alder, så jeg vill ha nye;)

tenkte å chippe, sette i filter og bytte dempere i første omgang=D

Skrevet

Chipping lønner seg effektmessig best på en turboladet motor, men det er mulig å hente ut merkbare krefter på en ikke-turbo også. Som sagt best merkbart med filter og grei eksos.

Åsså kan du ende opp med en litt mer drivstoffvennlig motor :) (alt etter pedalbruken da gjerne, drar du ut hvert eneste gir overalt så sier det seg selv at den drikker.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...