morten1337 Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Noen vits i chip på 325i? hvor mye økt effekt i så fall? hvor kan dette i såfall gjøres? pris? hvor får man nye dempere billigst? pris?
Fliid Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Du vil ikke prøve å utforske GS å Koed da. Chip er helt unødvendig om du ikke setter på powerfilter og eksos f.eks Chip alene flytter bare sperra. "litt" mer effekt vil du få, men nei Litt vanskelig å gi deg pris på diverse siden du er så lite villig til å si hvilken versjon av 35i du kjører. E30, E36 f.eks. Men de observante her på forumet har vell fått med seg at du er nybakt e36 eier ved å lese dine eldre tråder som ikke er langt unna
-Sammy Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Original: Ytelse-------------------141 kW / 192 hk Dreiemoment---------------245 Nm Max-hastighet--------------233 km/t Modifisert: Ytelse-------------------153 kW / 208 hk Dreiemoment----------------285 Nm Max-hastighet---------------238 km/t Gjelder modeller tom 1994 (http://www.trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=BMW+325i+24V+E36) Jeg tipper ca 5-6 tusen. Ring å hør Mobil: 934 67 791 Kontor: 56 35 53 52
morten1337 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Er e36 ja:P er helt ny med bmw nå, så er litt for full av spørsmål så chip, filter og eksos gjør merbar forskjell? ikke bare filter og chip?
Fliid Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 restify har visst funnet ut at det er forskjell ved chipping. Da jeg har lite tro på at dette stemmer så velger jeg alikevel å bøye meg i støvet, er lov å prøve. Men ikke forvent for mye. Folk trur bilene blir superraske ved å chippe, noe som pr. dags dato ikke er en realitet. Skal du på den "billigste" måten få no guffe ut av bilen, så må du nok ty til filter, eksos å chiå ja. Da har jeg trua på at det kan begynne å bli noe morro å kjøre. Men for å si det sånn, jeg hadde heller satt pris på at bilen ikke gynga som en gåen skute til sjøs. Så stabstag å senk hadde vell stått høyst på lista..
morten1337 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 bilen er både senka og har stagstag;) stiv som faan;) men mye ulyder i demperene bak på grunn av alder, så jeg vill ha nye;) tenkte å chippe, sette i filter og bytte dempere i første omgang=D
-Sammy Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Chipping lønner seg effektmessig best på en turboladet motor, men det er mulig å hente ut merkbare krefter på en ikke-turbo også. Som sagt best merkbart med filter og grei eksos. Åsså kan du ende opp med en litt mer drivstoffvennlig motor (alt etter pedalbruken da gjerne, drar du ut hvert eneste gir overalt så sier det seg selv at den drikker.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå