Gå til innhold

316/M3 for salg.


javewl
 Share

Anbefalte innlegg

Her:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1606876

Ønsker ikke så mye mas om ditt og datt her inne. Ta det dere lurer på, på pm heller.

Hvorfor har jeg ikke godkjent resten og økt verdien i bilen betraktelig?

Jeg har ikke gjort noe med bilen siden jeg kjøpte den. Skal nå til med å bygge hus, og trenger noe billigere i innkjøp og drift ganske fort.

Bilen må eu godkjennes.

Skiltnummer kan fåes på pm dersom noe ikke skulle være troverdig med salgsgrunnlaget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått et par henvendelser der jeg får spørsmål om hva som skal til for å få skilter på den.

Den brukes daglig, og har de orginale hvite skiltene på. Den er forevist hoss biltilsynet, og har status "under ombygging" Det er også sjekket at det ikke er noe som er stjålet, og at moms er i orden.

For dem som lurer på det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av felgene er det som følger med? Ser du har to ulike sett felger på bildene...

Synes forresten at ikke dette er noen gal pris for bilen forresten. Hva skal du ha for den med fanger ferdig lakkert og montert, samt bilen helt godkjent hos BT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av felgene er det som følger med? Ser du har to ulike sett felger på bildene...

Synes forresten at ikke dette er noen gal pris for bilen forresten. Hva skal du ha for den med fanger ferdig lakkert og montert, samt bilen helt godkjent hos BT?

19" Spike felgene som står på i dag. M5 felgene ble skeive etterhvert, så de er kasta.

Den blir nok en 40-50.000 mer verdt da ja. Jeg hadde håpet på å få den solgt lettere slik den står nå, men dersom den ikke blir solgt blir det til med godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen vært i norge i mer enn 10 år? (mtp avgifter)

Har du hatt den på eu kontroll tidligere etter den ble ombygd?

Er bilen klar for å godkjennes hos biltilsynet, eller er det mer som må til?

Den er bruktimportert i mars 1997. Så avgifter er ute av bildet.

Ja det har den. Som sakt er den forevist hos biltilsynet. Eu kontrollen krever at den blir vist der dersom den ikke er godkjent.

Det som gjenstår er vektkontroll og motorfestesjekk. Ganske sikker på at det ikke var mer. Dette kan jeg evt sjekke. Jeg har kjørt den slik den står nå så lenge jeg har hatt den, så det er mulig jeg glemmer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...