Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått svak vibrasjon ved gasspådrag. Har og merka eit rykk i kassa når den girer opp etter at eg har sluppet opp at gassen, etter gasspådrag.

Har sjekka feilmelding: fant ingen ting.

Har sjekka giroljen: heilt OK.

Kva kan de vere????????????????

TAR IMOT GODE TIPS MED TAKK

MVH JONNY

Skrevet

Takk for tippset.

Bilen har gått ca.210,000km.

Korleis kan eg finne ut om dysene er dårlege?

Eg vart frarådd på BMW og skifte olja på kassa for den skulle VARA EVIG, men eg tror eg må be dei skifte på neste servise. Bør eg skifte filter og?

Dei berre sjekka nivået og de var fint, og olja såg fin ut sa dei.

MVH JONNY

Skrevet

Da eg kjøpte bilen var de masse svart røyk av den når eg pressa han på turtall, så eg har bruk ein del OMEGA dyserens med sterk og god blanding.

Kan de ha gjort meir galt enn godt?

Røyken har vorte gradvis bedre men så begynte den jevle vibrasjonen.

JONNY

Skrevet

Kva er EGS ???

Eg har teke diagnose kontroll og sjekka feilmeldingar hos BMW, men dei fann ingen ting galt verken i motor eller girkasse sa dei.

MVH JONNY

Skrevet
Kva er EGS ???

Eg har teke diagnose kontroll og sjekka feilmeldingar hos BMW, men dei fann ingen ting galt verken i motor eller girkasse sa dei.

MVH JONNY

EGS er den elektroniske modulen som styrer gearkassen. Når det gjelder gearolje vet jeg om flere som har byttet den ut og opplevd dette som å få "ny" kasse. Definisjonen av livstidsgaranti er visstnok diskutablet. Desverre er det ikke mange som har verktøy til komplett oljeskift på disse kassene. Anbefaler deg å ringe til Transtec på Bryne. Merkeverksteder har generellt lite kunnskap om automatkasser.

Jarle

Skrevet

Takkar for svar,nå skjønar eg litt meir!

Eg hadde bestilt time til chipping men har slått de fra meg etter dette vibasjons skitet begynte.

Eg har hårt at de går ann og chippe kassa og.

Tåler den meir moment da?

Er de kansje samme opperasjonen som og bytte den softvaren?

Eg tror eg startar med og skifte girolja.

MVH JONNY

Skrevet

Vet ikke hva du mener med å chippe automatkasse, men det er nok ikke noe du kan gjøre med den i forhold til ytelse.

I forhold til hva den tåler er det nok ikke mye du kan gjøre med det....

Pass på ved olje/filter bytte at du gjør dette en plass de har verktøy til å utføre dette korrekt. Det er ikke mange i Norge som har dette. Kontakt Transtec så får du forklart hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...