Singda Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hallo, Motoren min bruker olje og det er ikke noe særlig når jeg skal begynne med turbo prosjekt nå, så veit ikke om det er ventiltetningene eller stempel ringene.. men tror helst det er ventil tetningene, men vor kan jeg få kjøpt slike? og hvor mye koster de? de med rekke 6 motoren, 2,5 192 hk, (e36 326) har dere opplevd at den bruker olje å hva kan det mest sansynlighet være? Simon
Ole@Automote Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Ventil tettinger får du på www.gsbildeler.no , www.koed.dk sikkert flere også men de her er som regel billige.
Singda Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 okey men veit ikke hva som er de tetningene jeg skal ha der. kan jeg bare ringe de å spørre eller? og hva er prisen ca?
Kimeng Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 330kroner . 11349064457 tipper detta blir riktig delenr på GS
R.E.H Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 ta en kompresjonstest og se hvordan den ligger der.. er kompen god er mest sannsynlig stempelringene intakt.. da er det mest sannsynlig ventiltetningene, med mindre du har lekkasjer som gjør at oljen svetter ut av motoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå