alvenbjarne Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hei, jeg har oppdaget en lekkasje foran på fuelrailen min.. så derfor lurte jeg på om noen her har prøvd og demontere og montere denne før? vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gå fram.. vil gjerne ha den ut så jeg kan inspisere, men er litt redd for å ødelegge noe mer takker som vanlig for alle svar
Azeton Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Foran? Hvor foran mener du da? Lekker det andre steder enn der det er koblet til slanger?
Azeton Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Foran? Hvor foran mener du da? Lekker det andre steder enn der det er koblet til slanger? Det er ikke farlig eller vanskelig og ta av fuelrailen. Ta av toppdekselet som dekker over fuelrail og innsugg.. så er det vel 4 muttere du må løsne for og få den løs.. å noen slanger! Bare pass på og bruke talge lys eller røyk når bensinen begynner å lekke
alvenbjarne Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 ja, det er der det kommer inn en slange helt foran.. men det er ikke selve slangen som lekker, men den nippelen den er festet i på fuelrailen, virker som om den sveisen eller den som nippelen er festet i har gått opp litt.. så må få det opp for å få fikset det.. hva mente du med talglys eller røyk?
Fliid Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Var vell en form for "spøk" eller morsomhet. Ikke røyk når du jobber med dette, eller noen form for flamme.. Er hva han burde skrivd istede for "morsomheten"
///MoePower Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Har du bilde av lekkasjen, og hvor du mener det lekker? Er vel ikke annet å gjøre enn å ta av fuelrailen, rense den skikkelig og deretter få noen til å punktsveise fast den nippelen igjen da. Lar ikke det seg gjøre er det vel bare å bestille seg en ny en, som ikke lekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå