bmwmsport Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Onkel Erik skal selge sin vakre E30 325i ORIGINAL Mtech 2 til fordel for nytt prosjekt: Link til annonsen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1605888 Lauf und kauf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 F-a-n-t-a-s-t-i-s-k flott bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Kan absolutt skrive under på at dette er en flott bil! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 for en fantastisk strøken og pen bil!! lykke til med salget sorry OT, men måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffi Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 nydelig bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 banekjørt? og hvorfor er ikke km stand oppgitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Bilen ser jo ut som ny. Men km stand er en vesentlig viktig del å nevne i annonsen til en E30 til den prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Klart km.st har noe å si! Bilen er gått 223tusen km og er bare helt usedvanlig bra stand. Klart at den nå er sliten etter 4 runder på Rudskogen av meg på 48 år. neste helg skal vi på Våler å kose oss enda mere. Tar nok 5 runder tenker jeg.... Helge Vik og Stig Johansen har uttalt følgende: har aldrig hørt en 325i gå så pent, helt utrolig sa de. Selv vil jeg vel tippe at motoren sikkert har fått den pleien den skal og er i prima stand. Slike perler som dette må/bør tas vare på videre og mine biler brukes bare om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Den lengda kunne jeg aldri ha gjetta Har møtt den på veien noen ganger i skien, og jeg snur meg like mye vær gang Det er helt klart den mest strøkne M-tech2 jeg har sett. Får håpe at nye eier tar like godt vare på den, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Det er ikke hvor langt den har gått som er viktig, men hvor mange km den har igjen.. Denne har nok mange fine km igjen på seg! Lykke til med salget av en utrolig fin E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Dette er den lekreste E-30 jeg noen gang har sett!!! Bilen burde nesten ha vært på museum, bare for å vise folk i fremtiden hvor flott disse bilene kan være. Men den fortjener å bli brukt (pent) og håper at den nye eieren skjønner hva han får tak i Skulle ønske det var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 tenna går i vann har nå.. Har desverre nok biler nå så kan ikke kjøpe ellers skulle denne inn i samlingen. prøv og finn en Snill og god kjøper til han da. ikke en gal 18åring som drepern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Er det mulig!! Jeg var på en jobb like utenfor skien på torsdag Hadde jeg bare sett denne annonsa litt før. Hadde vell egentlig lagt planene om sommerbil på vent frem til våren men så strøkne E30er skal man jo leite en stund etter. Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Takk for hyggelige komentarer folkens. Det er hardt å kvitte seg med den, men suget etter å hente en til er stor. Var i Tyskland i helga og skulle se på en samme i Barbadosgrønn Induvidual bil, men det var ingen induvidualbil, men bare et vrak med mye rust osv. Se på vårt reisebrev under bilder og show off, så ligger det en link der til det selger sier er "samlerstuch" Vi dro da hjemover igjen og stoppet i Frankfurt og sporet litt biler og fant en samme som min som vi fikk Norsk kjøper på der og da, så da ble en orginalbil til med hjem Les reisebrevet da! oG tORO! DIN e39 ER MEGET FIN, HAR MØTT DEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Fikk du pm`n min? Jeg har nå uansett sendt en til Artige de der reisebrevene deres,vurderer å reise ned å hente meg en jeg også! Har 4uker fri fra idag, så tid er ingen problem. Men det er jo noe lettere å bare kjøpe din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg