Gå til innhold

E30 325i M-Tech 2 ## Traumzustand! ##

bmwmsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:lol: Klart km.st har noe å si! Bilen er gått 223tusen km og er bare helt usedvanlig bra stand. Klart at den nå er sliten etter 4 runder på Rudskogen av meg på 48 år. neste helg skal vi på Våler å kose oss enda mere. Tar nok 5 runder tenker jeg.... Helge Vik og Stig Johansen har uttalt følgende: har aldrig hørt en 325i gå så pent, helt utrolig sa de.

Selv vil jeg vel tippe at motoren sikkert har fått den pleien den skal og er i prima stand. Slike perler som dette må/bør tas vare på videre og mine biler brukes bare om sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lengda kunne jeg aldri ha gjetta :) Har møtt den på veien noen ganger i skien, og jeg snur meg like mye vær gang :D Det er helt klart den mest strøkne M-tech2 jeg har sett. Får håpe at nye eier tar like godt vare på den, lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den lekreste E-30 jeg noen gang har sett!!! Bilen burde nesten ha vært på museum, bare for å vise folk i fremtiden hvor flott disse bilene kan være. Men den fortjener å bli brukt (pent) og håper at den nye eieren skjønner hva han får tak i :D Skulle ønske det var meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige komentarer folkens. Det er hardt å kvitte seg med den, men suget etter å hente en til er stor. Var i Tyskland i helga og skulle se på en samme i Barbadosgrønn Induvidual bil, men det var ingen induvidualbil, men bare et vrak med mye rust osv. Se på vårt reisebrev under bilder og show off, så ligger det en link der til det selger sier er "samlerstuch" Vi dro da hjemover igjen og stoppet i Frankfurt og sporet litt biler og fant en samme som min som vi fikk Norsk kjøper på der og da, så da ble en orginalbil til med hjem :D

Les reisebrevet da!

oG tORO! DIN e39 ER MEGET FIN, HAR MØTT DEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...