Dirty Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 hei har kjøpt meg en 88 model tror jeg det var 2 dørs e30 2 L men årsavgiften er ikke betalt på 2 år wæææ + at skiltene ikke er levert inn! hvordan blir dette når jeg skal ha skilter på den ? må jegpunge ut med 6 tusen ? + ny årsavgift! eller er det en lur måte å lure seg unna denne sleipe avgiften på mvh frustrert kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Neei.. Vanskelig.. Avgiften MÅ betales for og få på skilter... Men du kan "kreve" at forrige eier betaler årsavgiftene, loven tilsier at den som eide bilen årene før skal betale årsafgiften så lenge nyttår eller noe har passert... Men om du ikke har det i salgskontrakten at han skal betale regningen, regner jeg med du må til med balltre på forrige eier, somregel gidder ikke han og betale den om han kan komme seg unna... Om du har kontrakt, så skulle det vel ha stått i kontrakten og.. Men tipper du ikke har det... Da kan du ha en liten ekstrakostnad på hånd ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Neei.. Vanskelig..Avgiften MÅ betales for og få på skilter... Men du kan "kreve" at forrige eier betaler årsavgiftene, loven tilsier at den som eide bilen årene før skal betale årsafgiften så lenge nyttår eller noe har passert... Men om du ikke har det i salgskontrakten at han skal betale regningen, regner jeg med du må til med balltre på forrige eier, somregel gidder ikke han og betale den om han kan komme seg unna... Om du har kontrakt, så skulle det vel ha stått i kontrakten og.. Men tipper du ikke har det... Da kan du ha en liten ekstrakostnad på hånd ja... Doh Kjipern! har ikke skrift kontrakt enda skal hente bilen i morgen! men kan ikke pålegge selger å betale årsavgiften. får bilen for å gjøre han en tjeneste! må vel punge ut DOOH fant et bilde forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå