DarkTower Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Hei Har nettopp pakka en M3 3.0 US maskin ned i min E36 325. Brukte 325 kassa med M3 clutchen. Og nå er clutchpedalen helt fucked! Pedalen må trykkes helt inn og virker bare på sine siste 5 cm vandring. Den virker også nesten som en av og på bryter. Noen som vet om dette kan fikses eller om jeg må gå til innkjøp av ei M3 kasse?
Testpiloten Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Skal ikke garantere riktig svar men har en teori om hva som kan være galt... Det kan være at den orginale 325 trykkplata og clutchdisken er tykkere enn M3 clutchen og trykkplata som gjør at du må lenger inn med pedalen. At clutchen er litt av/på kan være fordi en M3 clutch er litt fastere i fisken pga mere moment som må takles. Det kan også være at svinghjulet er mindre da så clutchen kommer nærmere motoren som gjør at armen som trykker utløserlageret må lengre inn som gjør at du må mere ned med pedalen Det var mine tips
02 Touring Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 HeiHar nettopp pakka en M3 3.0 US maskin ned i min E36 325. Brukte 325 kassa med M3 clutchen. Og nå er clutchpedalen helt fucked! Pedalen må trykkes helt inn og virker bare på sine siste 5 cm vandring. Den virker også nesten som en av og på bryter. Noen som vet om dette kan fikses eller om jeg må gå til innkjøp av ei M3 kasse? Du kan prøve og forlenge pinnen på slaven. Eller også forlenge nr 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå