vegsir Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 bakdekkene er slitte. og fremdekkene må balanseres. rister i hvertfall noe fryktelig i rundt 80kmt/t. ellers så er de veldig fine nesten ikke noen riper el. må helst hentes i arendal! felgene ser slik ut, men uten den m logoen. men med bmw logoen i det hullet i midten. passer på e-34 og alle biler med lik boltsirkel
Rogeren Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hvor bred er felgene, og hvilket innpress er det på dem?
vegsir Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Hvor bred er felgene, og hvilket innpress er det på dem? usikker på det. tenker de er rundt 8 breie. inpress har jeg ikke peiling på, men hvis du kan forklare meg åssen jeg måler det så kan jeg sjekke
vegsir Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 nei jeg prøvde å se, men tror ikke det står noe der. jeg vet ikke jeg. kan de være verdt rundt 5000? de er fine. skal prøve å få tatt et bilde av dem snart. EDIT: benger hvis du muligens kjøper dem så skal jeg muligens til oslo snart så kan jeg lever dem til deg.
Gjest Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 sikker på at felgenne ikke er urunde a? siden det rister så mye?
vegsir Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 sikker på at felgenne ikke er urunde a? siden det rister så mye? nei tror ikke det. så på de vektene som satte på ser ikke helt bra ut. sikkert duttet av noen også. og hvis det skulle være sånn at felgen er skjev så koster det ca 500 å fikse
vegsir Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 bump. felgene er forresten 7 1/2-17 et 20. mulig bakfelgene er 8'' breie
vegsir Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 bumpetitten bumpetatten bumpetitten teia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå