Tranø Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Har noen rare lyder fra motor. Lydene kommer spesielt når motoren er varm. Mistenkte strammehjulene til ac reim og multireim, men lyden er fortsatt der etter jeg har bytta disse. Lyden kan beskrives som "kvittring" Noen som vet hva dette kan være?!?!?
BRIO Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Kvitring høres ut som en typisk dårlig lager lyd.
///MikkeBMW Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Om det er litt kvittring/rassling kan det vere A/C en ja. Prøv og slå den av når du hører disse lydene..
Bonden Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Selve strammer`n til dynamo reima kan lage mye lyd .
Ballder Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Just 4 fun så kan du sprute litt vann på reimene. Kan være det gir seg noen sekunder da. Jepp. Seriøst ment.
Tranø Skrevet August 25, 2007 Forfatter Skrevet August 25, 2007 Lyden blir sterkere når jeg setter bilen i Drive eller Revers. og litt kraftigere når jeg svinger.... nesten ingen forskjell når jeg slår på ac komp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå