toremartin Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 noen som vet hva en kontakten i hanskeromet er til?? måler 12 v. og er to pinner..bruker den til sånn radiosender for å koble til mp3 spiller jeg..er det skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Er det E39 du har? Tipper det er kontakten til lommelykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toremartin Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 stemmer at det er E 39 ja..Lommelykt ja,et var ikke så domt . tusen takk. vet du hvor lommelykta ligger ogå kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 lommelykta skal sitte der den. Så da må du kjøpe ny hvis den ikke ligger å slenger et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 er sånn kontakt i E-36 og, men ble lommelykta levert som standardutstyr,eller må man kjøpe den utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Er nok std utstyr. Min var borte så jeg dro på GS og handla meg en ny. Kosta 2-300 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå