BMWtotti Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hvor sitter dette. Har en troubleshooting manual til E36 og der står det at det skal sitte "connector strip under RH side of dash" Har nå plukket fra hverandre hele bilen omtrent, men finner ingen flere rele`er enn de i motorrommet og ett under panelet under rattet. Vet at det ikke er en slik funksjon på alle biler og hadde tenkt å se om jeg fant ut om det var slik på min. Noen som vet hvor dette sitter?
Bjørn 320 Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Er ikkje alle bilar som har dette. Du finn det enkelt ut til vinteren viss låsen din er full av is
BMWtotti Skrevet August 25, 2007 Forfatter Skrevet August 25, 2007 Låsen min var full av is hele vinteren. Var derfor det hadde vært veldig fint å hatt dette Er det ingen andre steder det kan sitte rele`er enn i motorrommet(sikringsboksen) eller under rattstammen? Eventuelt hvordan er dette koblet. Går det seperate ledninger eller går de sammen med de andre ledningen til sentrallåsen. Fant nemlig en (gul) kobling som gikk utenom ledningene fra sentrallåsen og der målte jeg 12v mellom den ene lederen og jord når sikringen til "door lock heater" var inne og 0v når sikringen var ute. Var to ledninger i koblingen men jeg målte ikke mer en rundt 3v mellom lederne. Slik jeg kanskje tror (håper) det er, er at det er en slik funksjon på bilen min men at den ikke har funket riktig på grunn av dårlig jordforbindelse eller lignende. Noen som har vært borti det samme eller? PS Går det ann å finne ut noe sted om hva slags utstyr bilen hadde da den var ny?
Fliid Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Skal du ha utstyrs liste. Gi en BMW forhanlder chassi eller Reg nr. så får du det.
Oderschvank Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Skal du ha utstyrs liste. Gi en BMW forhanlder chassi eller Reg nr. så får du det. gjør de dette gratis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå