BimmerKing Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Bor du i eller rundt Vestnes Kommune i Møre og Romsdal, så ser du videre her: Lei av at ALT handler om fotball??? Er du motorinterressert? Da leser du videre under her: Møt opp i løa der Torstein Vik / Demlå Motorsport har sitt tilholdsted på Bårdsneset i Tomrefjord: Torsdag 30.08.07 kl 19.00 Vi prøver å få til ett møte med politikerne i Vestnes, hvor nettopp DU kan stille dem spørsmål angående manglende tilbud til motorinteresserte i Vestnes. Jeg har sendt mail til Vestnes Kommune og de politiske partiene i Vestnes. Torstein Vik og ordfører Knut Flølo fra FRP sier de vil komme og vi håper på å få med oss politikere fra andre partier også, for å få spørre dem om det vi har på hjertet angående vår motorinterresse, og hva de kan hjelpe oss med. ALLE i ALLE aldre ( 0 til 150 år ), som liker bil/MC/motorhobby generellt er velkommne på dette møtet. Det spiller ingen rolle om du liker Volvo, Opel, BMW, Renault eller moped/MC. Du er like velkommen uansett hva som interresserer deg eller hvor gammel du er, så lenge den/det har motor Har DU interesse for dette, så møt opp!!! Jo flere jo bedre!!!!!! Eksempel på emner som vil kunne bli diskutert er: • Hva kan vi få til på Vestnes for oss som har bil/motor som hobby??? • Bane(Gocart/trial o.l. eller skal vi ta den helt ut og prøve å få til en skikkelig bane??? Det finnes ikke noen skikkelige baner på nordvestlandet. De banene som ligger nærmest er Lånke i nord (Ca 30 mil) og Våler i sør (Ca 40 mil)...) • Klubb (Felles for alle motorintresserte i Vestnes/Omegn) Mvh Vestnes Motorsport Klubb (VMK) ? Eventuelle spørsmål kan rettes til Kai Flate på telefon 907 14 601. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Virker som et veldig positivt tiltak! Var det du som stod frem i Budstikka i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Supert at noen politikkere engasjerer seg såpass at de setter av tid til dette. Alle steder i hele landet finns det en fotball bane som får tildelet en masse penger hvert år,mens motorsporten må nærmest skaffe seg middler,og drive alt selv. Media har vel også en del skyld her,siden de prioriterer 3 divisjons fotball fremfor feks F1 og WRC. Norge er litt gammeldags av seg(mulig at andre land er ganske like her). For noen år tilbake hørte jeg at det fantes fler hoppbakker i norge,enn det fantes aktive skihoppere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Dette høres utrolig bra ut! En helrå motorsportbane, HER!, i nærheten! Oi.. det kan bli fali interessant Jeg sier bare "Ta den helt ut!" gå for gull. Jeg stiller, uten tvil. ...hvor er denne løa foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 restify: Send meg en sms så ringer jeg deg og forklarer veien Nummeret mitt står nederst i første posten min.... snes: Det var meg som var i Budstikka igår ja Spre gjerne ordet rundt om i andre kommuner også, og møt opp!!! Her er forresten artikkelen: http://www.rbnett.no/article/20070825/L ... 50004/1011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 ta blir bra. håpe me fær politikerne på gli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 ha vore fint om dere hadde fått igjenom dette.. bra dere står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Ja, hadde vært knall å fått til noe ja. Men uansett langt frem i tid. Men vi får håpe vi greier å få gjengen på gli. Både SP og H har det på partiprogrammet sitt tilvalget i høst, så mulighetene er absolutt tilstede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå