Gå til innhold

Stoppet teknisk med motor som ikke er godkjent?

Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

blir du stoppa med bil som er senket eller felger som ikkje står i vogn korte får du mangelapp på det å må opp å vise . har du papirer på senkeset å annet som er gjort tuv papir er det ingen problem. så lenge rulleomkretsen på hjulene ikkje overstiger 5 prosent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helst motor jeg tenkte på egentlig. Resten visste jeg fra før, men da kanskje vi fikk opplyst noen som ikke visste dette :)

Men motor burde vell ha "samme" konsekvenser som senk og hjul? Pålegg om å vise den hos Biltilsynet.. Jeg for min del har byttet fra firer til sekser, men hadde det stått en V8 oppi der så hadde jeg skjønt at det hadde blitt litt sjokk å dermed blitt leid til BT. Men for en sekser a gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helst motor jeg tenkte på egentlig. Resten visste jeg fra før, men da kanskje vi fikk opplyst noen som ikke visste dette :)

Men motor burde vell ha "samme" konsekvenser som senk og hjul? Pålegg om å vise den hos Biltilsynet.. Jeg for min del har byttet fra firer til sekser, men hadde det stått en V8 oppi der så hadde jeg skjønt at det hadde blitt litt sjokk å dermed blitt leid til BT. Men for en sekser a gitt..

Du må ikke tro de ser noe mildere på det pga. at det "bare" er en sekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom bilen ikke har noen andre store ombygninger som man ser fra utsiden, og ikke har raka rør eksos, hadde jeg ikke vært så bekymra.

De sjekker vel bare at dekka er i orden og at brekket virker :lol:

Hva skal du gjøre på eu-kontroll? Skifte tilbake, eller har du kontakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på motor bytte. probleme er att di kan ta bilde av motoren å vis det ikkje er samme motor på bilde som er oppi bilen når du er hos biltilsyne for kontrol da vet di att det er ugler i mosen. å med dekk å felger skriver di opp størelsen på felgene som er på bilen når du blir stoppa. så du må opp å vise dekka å felgene blir di ikkje godkjent må du bare bytte felger å dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...