bimmerduden Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 hei..har fått en problem med clutchen\giret. det skjedde i en kraftig oppover bakke da jeg sku gire fra 3-4 men det ble ikke noe 4 gir...var som om clutchen han seg opp eller noe...kan sette den i hvilketsohelst gir...uten clutch og uten noe fremdrift....motstanden i pedalen er ganske normal..snakket med et verksted å de mente det var hardyskiva,men har sjekka det...å den var det ikke....så lurer på om det kan være trykkplata som har løsnet...? nå når jeg trykker inn clutchen og beveger på giret,så kommer det en skrangle\skrapelyd... noen som kan hjelpe meg..? mvh¨david
bimmerduden Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 clutch pumpa kanskje ? bytta slavesylinder for ei god stund tilbake...hvis det hadde vært master sy. som var ødelagt nå.ville det vel ikke ha vært motstand i pedale?eller tar jeg feil?
Gjest Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Skjedde noe liknende med E30'en min for noen år siden. Det viste seg at en splint som holder girskiftearmen på plass inne i i girkassen hadde brukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå