berttheman Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hei. Har hatt problem med varmeapparatet i bilen min (2000 bmw e39 Touring). Søkte om hjelp her inne og har sjekket d som folk mente kunne være galt. Alt jeg sjekke er som d skal NESTEN.. Uannsett hva jeg trykker på og av så er det ingen funksjon i varme vifta. Er det noen der ute som har noen erfaringer/ide på hva som er galt?
bjalle Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Sitter en motstand under hanskerommet som pleier å ryke Varenummer: 64116923204 hos schmiedmann norge.Hvis vifter ikke går så er det denne som har streiket.
berttheman Skrevet August 25, 2007 Forfatter Skrevet August 25, 2007 Takker=) Hvis den er gåen, kan vifta funke sann av og til da eller er den heilt dø til motstanden er skiftet?
bjalle Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Normalt at vifta kan virke av og til når motstand er gåen,plutselig kan allt virke normalt og neste dag kan allt være dødt.
berttheman Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Ok. Vifta mi er omtrent sann som du forklarer. Må vell bare få bestilt ein slik. Er det mye styr og bytte den?
Amzoch Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Det er lett å gjøre det... og det går fort.. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=29
berttheman Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Hei hei.. Gjor som "bjalle" sa og skiftet den motstanden. det var heldigvis det som var gale=) Følgte den linken som Amzoch la ut og der stod att det ville gå 1 time ved skifte kun av motstand. Men det gjekk ikke mer enn 40 min. Takker for alle svar. Bimmers.no er heeerlig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå