rolfi Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Har kjøpt noen senkefjærer til E28n som senker 45/35. Det finnes papirer på dem, men de har ikke jeg. Vet ikke hvilket merke det er engang. Er visst kjøpt på GS for en god stund siden. Fjærene er røde og det står "75146 front" framme og "75449 rear" bak. Noen som vet noe? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Hør med GS. Husker i farta hvem som leverer med røde fjærer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort1 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Tror det er Apex, og de er mer 40/40 mm enn 45/35mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Apex er gule og de selges enda. De jeg har er veldig tydelig lavere fremme en bak, røde og selges ikke lengre av GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort1 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Ok, vet at Ventura fjærene er røde og senker 45/35mm kanskje det er de. Jeg hadde noen røde fjærer på min bil før jeg byttet, men vet ikke hvilket merke de var. Front fjærene er som regel lavere forann uansett, da det er annen oppbygging framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå