Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er mye jobb å bytte fra liten til store kjørecomputer på min e34. Har den store liggende etter ett vrak kjøp :) Og jeg synes det er dumt å bare la den ligge, visst det ikke er mye jobb å skifte. Har også en vibrasjon i bilen som ikke kommer av felgene. Den kommer i rundt 90-100 km/t. Noen som har peiling på disse spørsmål?

Skrevet

den har alle målinger på forbruk og oljetemp, gjennomsnitts fart osv osv...mange flere funksjoner enn den lille. den lille har bare klokke, dato, utetemp....lurte på om alle følerer og slikt ligger i bilen fra fabrikk, slik at det er bare å koble den på...bilen den skal i er en 95 525 tds...bilen er nettopp eu godkjent, og da sjekker de vel foringer?

Skrevet

Vibrasjon og E34 er nesten ett uløselig problem, spesielt med store felg/dekk. Men jeg skifta casterstag foringene på min Touring i fjor, det hjalp, men er fortsatt ikke helt borte :? . Les om casterstag her.

Må vel skifte blink eller vindusvisker hendel, og endel kopling til instrument panel for å montere stor computer. Men dette er det sikkert andre her inne som kan svare mer riktig på... :wink: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...