xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Heisann Ja i går var den store dagen, min FØRSTE bil skulle hentes i Trondheim.. Dvs Bergen-Trondheim Bmw 320i cabbe! Dere kjenner kanskje igjen bilen, gamle bilen til Panasonic.. Et anlegg fylt av mange suber.. Kun to seter foran Jeg syntes bilen var meget fin, lite småfeil, men det er noe selvfølgelig. Kan nevne ting som at lysene på brytere måtte skiftes, dette gjorde jeg i dag. Nye hjulene bør avballanseres litt (rister litt i 80-90). Så er sentrallåsen på føresiden ødelagt, eller magnetene er ikke helt i orden. Er jo sentrallås på dette, så blir vel til å sende den inn til dem som monterer slikt. Eller går motoren som en klokke.. Gått 84 000. Anlegget som står i er rått! 3stk 10" som står opp av kassen pluss 3stk 10" inne i kassen pluss 4stk 8" nede på kassen. Det er også 4stk forsterkere som du kan heise opp og ned pluss en forsterker som ligger bak som vist på bilde.Neonlys på suber Spiller vanvittig bra, men det jeg savner er den dype bassen. Er visst ikke bassuttak på spilleren, så dette regner jeg med bedrer seg om jeg skifter spilleren ut til noe bedre? Det som er på bilen er blandt annet: Effektanlegg (Skikkelig M3lyd) Stabstag og kn filter. Sports gulvmatter og sportseler.M lister lakkert i bilens farge. Rieger front og bak spoiler,Rieger speil, Skreddsydd skinn intreiør Sort/blå skinn, 18" Alu.felger,Lexus Diode baklykter, AC,Alarm,Luftinntak panser samt bak spoiler. Kommer til å gjøre endel småting, og bilder vil bli lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 nydelig anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 hva gjør du hvis du får napp på to blondiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Grattis! Gamle bilen til kompis det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Så ut som en tøff bil, men for guds skyld skift nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Grattis! Gamle bilen til kompis det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Takker folkens! Her var det kjekt å poste, kjapp respons med engang Hehe, to blondiner ja.. den er litt vriiien Hun ene på fanget og hun andre ved sidenav? Anlegget spiller braa, det, men må få fiksa dypere bass. Er ikke bassuttak på spilleren, så regnet med ny spiller vil ordne saken... Noen som har en spiller med GODE sub justeringer og alt annet som trengs? Pris ca 3000? Det er jo heis i anlegget som kan heise anlegget opp, men ledningen til denne heisen er visst kortslutta.. Forige eier som klarte det.. Så lurer da på om du, Ellingsen, kunne hørt med kompisen din om han vet hvor denne heisen ligger? Regner med jeg må løfte opp hele kassen med kran for å komme til dette? Jeg lurer også på om noen av dere har gode linker til der jeg kan kjøpe bmw utstyr gjennom nettet? Styling og alt annet snax til bimmern? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Fet Cab, men skimter jeg lexus lykter bak eller? Og bytt nyrer a. Ser jo ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Hei Grattis med pen bil! -Jeg ville byttet jalla-grill og satt på andre baklykter. Jeg har handlet deler hos http://www.koed.dk og http://www.gsbildeler.no Godt utvalg begge plasser. Koed er vel litt rimeligere men det har tatt litt tid før jeg har motatt pakker fra dem. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Fet Cab, men skimter jeg lexus lykter bak eller? Og bytt nyrer a. Ser jo ikke ut Nyrene? Er fersk på bil området.. Har drevet på med fartsbåter i noen år, så Er nå jeg skal begynne med bil tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Nyrene = Grillen(e) Ellers en flott bil, men er det lexus lykter bak så burde de byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Nyrene = Grillen(e) Ellers en flott bil, men er det lexus lykter bak så burde de byttes Aah, forstår Ja kanskje det.. Kunne dere foreslått meg noen lykter, nyrer dere mener kunne passa bedre? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 fet kjerre men støtter meg til de andre, nyrene og baklyktene må bort. alpine har bra bassprogram på sine spillere, min kosta under 3 lapper, i tillegg en av få ettermarkedspillere jeg synes passer inn i dashbordet. du burde vel kanskje kjøpe et sett ørepropper også? så slipper du å kjøpe høreapparat til 25årsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Kjøp deg facelift grillen: Ellers er jo M3 lyktene aldri feil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Ser hva dere mener du, hehe.. Grillen er vel ikke så altfor vanskelig å få skifta ut? Kunne tenkt meg chrom grill, hva syntes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå