opt Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Ser hva dere mener du, hehe.. Grillen er vel ikke så altfor vanskelig å få skifta ut?Kunne tenkt meg chrom grill, hva syntes dere om det? lett å skifte. ikke sett på kromgrill da, svart eller original er det som gjelder syns jeg. krom hører til "over dammen"
L-V.H Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 om det er kun sidesjørt på den eine siden ?? eller er det bare eg som ser feil ?
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 om det er kun sidesjørt på den eine siden ?? eller er det bare eg som ser feil ? Er nok du som ser feil
xZoPpY Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Ser litt på denne frontleppa: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Den ser litt mer "styla" ut enn den jeg har.. Er dere enig? Hva med å bytte til den med tiden? Eller denne? : https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1
opt Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 begge er ment å skru under den du har i dag, den siste tror jeg ikke passer. jeg hadde den første en gang, i 4 dager du kan glemme fartsdumper ol
xZoPpY Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Jeg forstår..har et par spørsmål til dere.. Det ene gjelder at ikke sentrallåsen virker på førerdøren. Jeg vrir om nøkkelen, men ingenting skjer, jeg får vridd om altså, men den tappen ved vinduet rører seg ikke. Jeg går til passasjer døren og vrir om, da sier det klikk og sentrallåsen aktiveres, passasjerdør og bagasjerom lukkes. Virker som sentrallåsen på førersiden har hengt seg opp? Hvordan skal jeg få fikset dette? Det andre spørsmålet er hva man gjør med cab bakruter som er helt "skyet". Ser nesten ikke igjenom den.. Er helt matt på en måte..Er det noen som har vært ute for det samme problemet? Er det noe middel jeg kan bruke for å få denne fin igjen? Takker for alle fine svar
xZoPpY Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Nevnte at førerdøren ikke gikk an å låse.. jeg har prøvd å låse den manuelt ved å dra opp og ned den tappen som står opp ved vinduet, og da låses alle dørene og åpnes..MEN, jeg får fan ikke vridd om nøkkelen for å lukke, kun for å åpne.. Vil det si da at jeg må skifte nøkkel greia? Hvordan i alle dager skal jeg få den ut og inn med ny isåfall? Takker mye for svar på forhånd
xZoPpY Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Kommer til å levere den inn på verksted for å få skiftet til ny låssylinder Nå lurer jeg litt på hva deres erfaring med å skifte bakrute i e36 cab? Det er glidelås jeg har, men er ikke helt sikker på om det blir så lett å få skiftet til en ny en? Vil det heller svare seg at man skifter hele kallesjen med rute? Fikk høre da at stillingene til el,cabben kan gå ut av stilling (noen cm)... hva kommer dette av og er det mulig å få stilt dette tilbake slik at dette stemmer?
Oderschvank Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 enig med alle andre her, nyrene må vekk først og fremst, lexus baklykter på en BMW er heller ikke helt bra^^ Ellers nydelig 3er du har fått deg:) Pioneer og Alpine har egne bassuttak på de fleste spillerene sine, med masse bass/sub justeringer. Har hatt Pioneer(DEH-p680MP), og har Alpine(CDE-9881R) nå. Likte Pioneer spilleren best av de to, men ingenting iveien for Alpine heller:)
xZoPpY Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Hei Er det noen her som har forslag til en fet frontleppe? Ble nevnt karbon gtr leppe.. noen som kjenner til? Kom gjerne med bilder av noe som ville passet
opt Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 rieger cup spoiler, finnes i carbon og matt svart(ment for lakkering) koster mellom 1500-2000 edit: så nå etterpå at det var denne du hadde lagt ut bilde av tidligere. men kul er den fortsatt. bolt on. ellers har vi jo den originale m3gt leppa, solid og dyr, ca 5 lapper? finnes sikkert noe billigere replicagreier da. etter min mening er det disse 2 som gjelder med org m-fanger.
xZoPpY Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Den var nice Kommer nok til å kjøpe den der i carbon Åssen fester du den der? Klips eller poppe den fast? Er ikke mulig å få den enda lavere foran slik som det der.. tenker på frontleppe som er høyere.?
opt Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 får med skruer, må plukke av m3 leppa og skru de sammen. tar 1 time. skjønte ikke helt hva du mente med høyt og lavt der. på bilde er bilen kun m-tech senka, ca 20mm. i tillegg står den litt skrått og sånn. med 60 senk foran går det vel kanskje en 0,5 brusflaske under. ergo du må tenke når du kjører. jeg hadde som nevnt min i 4 dager, men det var pga en plankebit i veien.
xZoPpY Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Aaah, jeg så det nå.. så du bruker framdeles m3-leppen altså.. trodde denne skulle av jeg, men Noe grunn for å ikke bare bruke nye carbon leppa?
opt Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 vil sikkert gå bra bare med carbonleppe hvis du får skrudd den godt nok fast. men tror m3 leppa har en avstivende funksjon. kommer an på hvor fort du skal kjøre. er du aldri mye over 100 går det sikkert bra. er redd at fangeren vil flekse noe i bra fart. men jeg kan ikke si det sikkert da jeg ikke har prøvd det. det ser best ut med m3 leppa på synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå