opt Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Da har gt carbon look spoileren ankommet, endelig =) Lurer på om det er noen som har tips angående montering av denne? Er vel bare å fordele skruene som fulgte med og hive av alu platen som fulgte med under leppen som avstiver/skive? Du skrur av m3-leppa på bilen og legger den oppå gt-leppa, da får du lett boret hullene slik at de matcher overens. Bare pass på å ikke bruk for stort bor.
Skimmy Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 synest ICC leppa er råest til m3 fangeren, kompis av meg hadde det på gammel bilen, ser så sykt rå ut
xZoPpY Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Da har jeg lagt under bilen en stund og fått påmontert spoilern Her er noen bilder.. hva syntes dere? Skotuppa kommer akkurat under, blir enda lavere med sommerhjulene
opt Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Ble bra det ja Kjør forsiktig nå da, jeg hadde min i 4 dager
xZoPpY Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Hehe, takker for det Ja, skal prøve å kjøre etter forholdene, håper den varer i lengre enn en uke ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå