zephyr23 Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Da har jeg nylig kvitta meg med bensin slukern min ( e34 535) og heller kjøpt en E21 316i med 318 forgasser, som nevnt over er dette en 81 mod. Bilen er mørk grønn metallic ( ikke org bmw farge tror jeg) det står på 15'' mim felger eller hva de kalles, shadowline, hvite blinklys, pluss en styling front jeg ikke husker navnet på! Innvendig finner du snacks som : originale E21 recaro stoler, Ett gammelt MOMO treratt, pluss MOMO trekule. begge disse med bmw emblem. Den har også takluke! Den er veeeeeldig rustfri til å være en 81 mod så den har vært i entusiast eie, og jeg skal seff prøve så godt jeg kan å behandle den slik den fortjener å bli behandlet. Og den var nylig på EU ok, hvor den gikk igjenom med 0 feil men gleden var ikke fullt så stor når den skulle hentes på verkstedet og man ser at en jævel har rygga inn i fronten og odelagt støtfangern, frontplata, bulka framskjermen, og forskjøvet støtfanger festene, men jeg har gode kontakter hos ett oppretter verksted, og er lakk lærling selv så dette fikses fort Bilder kommer så fort sola titter fram så jeg kan få tatt noen biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Høres bra ut, E21 er en av de virkelig tøffe BMW`ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Har tatt to utrolig dårlige bilder av bilen med mobilen nå siden jeg enda ikke har fått dratt med meg digital kameraet ut for å ta bilder får disse duge for øyeblikket:P [/ som sagt:P dårlige bilder, ble tatt i lunsjen når jeg var på butikken i all hast:P men dere får ihvert fall ett inntrykk av hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Snaisent Hvor mye (les lite?) gamp er det egentlig i disse gamle traverne? Kunne godt hatt litt info om hvor mye den er kjørt osv også.. Dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Takker er ett skikkelig beist det her skjønner du, er ville 90 hester i den den er forsikra på 177000km siden dte har vært bytta instrumenter i denne, men hvor mye den faktiskt har gått er jeg ikke helt sikker på! Betalte 20 lapper for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 De 90 hestene har vel ikke akkurat formert seg gjennom tiden heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Sykt råååå bil! Grattulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 hehe, vil ikke påstå det nei flesteparten av de har vel pensjonert seg for en god stund sia blir dalig overaska over hvor dau den er, kan ha flat pedal på mange gir i vanlig trafikk og jeg holder akkurat følge vettu men men, er en godbil fordetom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Patrick B skrev: Sykt råååå bil! Grattulerer! hehe takker den blir bedre og etterhvert, har en kul diskre stylingfront liggende, pluss 40mm senke fjører, og har veldig lyst på 16'' brock B2 eller BBS rs etter vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 har noen fine bbc 15`` felger liggende. men husker ikke hvile det er. men det er 5-6 cm kant på dem. du kan få disse ganske rimelig, svart senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Patrick B skrev:Sykt råååå bil! Grattulerer! hehe takker den blir bedre og etterhvert, har en kul diskre stylingfront liggende, pluss 40mm senke fjører, og har veldig lyst på 16'' brock B2 eller BBS rs etter vintern Hehe stemmer Veldi tøft med shadowline på E21 også, passet til fargen. E21 er de tøffeste 3-seriene uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Herlig vogn.. ikke så mange igjen av disse som er i brukbar stand.. gratulerer.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Pen e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lysebo Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 fikser du noen fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Sinnsykt pen bil ja har hatt 2 stk E21 selv..savner begge.. ta vare på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå