Gå til innhold

Flott BMW E21 316i 81mod

zephyr23
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg nylig kvitta meg med bensin slukern min ( e34 535) og heller kjøpt en E21 316i med 318 forgasser, som nevnt over er dette en 81 mod.

Bilen er mørk grønn metallic ( ikke org bmw farge tror jeg) det står på 15'' mim felger eller hva de kalles, shadowline, hvite blinklys, pluss en styling front jeg ikke husker navnet på!

Innvendig finner du snacks som : originale E21 recaro stoler, Ett gammelt MOMO treratt, pluss MOMO trekule. begge disse med bmw emblem. Den har også takluke! Den er veeeeeldig rustfri til å være en 81 mod så den har vært i entusiast eie, og jeg skal seff prøve så godt jeg kan å behandle den slik den fortjener å bli behandlet. Og den var nylig på EU ok, hvor den gikk igjenom med 0 feil :D men gleden var ikke fullt så stor når den skulle hentes på verkstedet og man ser at en jævel har rygga inn i fronten og odelagt støtfangern, frontplata, bulka framskjermen, og forskjøvet støtfanger festene, men jeg har gode kontakter hos ett oppretter verksted, og er lakk lærling selv så dette fikses fort :)

Bilder kommer så fort sola titter fram så jeg kan få tatt noen biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Patrick B skrev:
Sykt råååå bil! Grattulerer! :D

hehe :) takker :) den blir bedre og etterhvert, har en kul diskre stylingfront liggende, pluss 40mm senke fjører, og har veldig lyst på 16'' brock B2 eller BBS rs etter vintern :D

Hehe stemmer :wink: Veldi tøft med shadowline på E21 også, passet til fargen. E21 er de tøffeste 3-seriene uten tvil! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...