Morty999 Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Driver å skal montere turbo på 5'ern.. men lurer på om jeg kan ha ett separat oljesystem til den? så jeg slipper å gå via motoren, m tanke på oljeretur osv da jeg ikke har lyst å ta ut motoren for å lage dette.. hvordan er det å få kjøpt ekstern oljepumpe og ha en tank til olje i dette? har også er par oljekjølere jeg tenkte å montere sammen med dette.. noen tips?
ehrnst Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 hmm....vil tro dette er mer dødfødt enn det er poeng. Klart det er gjennomførbart, men du er nødt til å ha denne olja et sted samt pumpe. Hvordan tenkte du å drive den eksterne pumpa, og hva slags pumpe tenkte du bruke? Jeg ser for meg mer jobb med dette enn å løfte ut motoren og ikke minst vanskligere å plassere etc
Morty999 Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 jeg lurte på å bruke elektrisk pumpe.. men det blir vell kanskje litt for risikabelt? oljetank er ikke noe stress å få tak i.. er vell kanskje enklere å ta ut motor å mekke retur i blokka kanskje?
Morty999 Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 er vell litt liten plass til det på den siden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå