Blekkulf Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Har en 1986mod BMW 320i som jeg vurderer og selge men klarer ikke helt og bestemme meg. også lurer jeg på hva den er verdt. kjøpte den for 3500kr med topp som måtte byttes. kjøpte delemotor til 500kr også bytta jeg og farmin toppen, alle pakkninger, slipte ventilene, nye pakninger til grenrøret, nye plugger. Også har jeg montert komplett m-tech1 styling på den, har ganske så strøkent interiør, skinntrekk rundt giren uten hull, remus effektanlegg som er tilpassa (sto på en s13 200sx), lyktesenkere, svarte nyrer. Bilen er rulla 293000 og er ikke senka. den er helt orginal utenom m-tech1 stylingen. PS! Er ganske lite rust på den, bare litt overflate rust Hva ville dere betalt for den? Bilde av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Er det skilter på den i dag? i såfall, selger du for 7-8k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Hvis du har gjort såpass mye med den syns jeg du bare bør slenge på et sett 17" og ha den for deg selv Kanon ungdomsbil! Den ser jo ok ut på bildene, men litt høy kmstand og rust trekker jo alltid ned. Går den igjennom EU-kont vil jeg tro du skal få ca 20000,- for den! Lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 er lite rust på den, men litt langt er den gått. det var liksom meninga at jeg skal fikse den opp til jeg får lappen selv. men jeg er litt usikker. Og nei det er ikke skilter på den i dag. De er levert inn for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 har du sjekka rust i gulvet på denne? å vil den gå igjennom en EU-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 er intr. i bilen din, har du msn? truls_87@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 har ikke sjekket rust under gulvmattene. men når jeg lå under bilen så såg jeg ikke noe hull. og den er godkjent frem til første måned i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg