Endre87 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Som topic sier trenger jeg hele mekanismen til takluka til en 86mod E30, dvs. -Alle skinner heis osv -Trekket på takluka (Type heil) Så om noen har en delebil eller lignende stående så er jeg veldig intrisert. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 har en 83- 323i med takluke stående som snart går på dynga.. bilen står på kyrksæterøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 har en 83- 323i med takluke stående som snart går på dynga.. bilen står på kyrksæterøra Det er ikke så langt unna heller det, vet du hvilken tilstand den er i, vet du om det kommer inn vann fra taket på den bilen? Og hva har du tengt på pris med alt som hører til takluka? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 eg har komplet takluke mekanisme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 eg har komplet takluke mekanisme. Har fått tilbud på 500 for alt som har med soltaket å gjøre, så er den i bra stand og fungerer fint så er jeg intrisert om du gir meg en god pris Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 400 + frakt men skal sjeke på fredag kosn tilstanden er. har 2 styk. er 100% siker på at ein av di er go som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 400 + frakt men skal sjeke på fredag kosn tilstanden er. har 2 styk. er 100% siker på at ein av di er go som ny. Finner du ut noe om tilstanden på mekanismen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Bump! Vist noen har mekanisme kjøpes den snarest! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå