Azeton Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Toppen min begynner og nærme seg fra andre siden av dammen nå. Det er en Stage 1 M50b25topp fra vacmotorsports.com, bestilte da samtidig Vac sine ventilfjærer med det som trengs. Er det noe som kan se for se hvor mye turtall motoren kan klare da? Hadde sett for meg et mål på rundt 7500rpm.. Justerting av bensin mengde osv. er ikke noe problem! Bilen skal kjøres i dyno.. så om kurven faller vesentlig før 7500rpm så ser jeg ikke poenget i å dra den så høyt.
JE Motorsport Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Er det noe som kan se for se hvor mye turtall motoren kan klare da? Hadde sett for meg et mål på rundt 7500rpm.. Justerting av bensin mengde osv. er ikke noe problem! Dette høres morsomt ut,spennende å høre hvordan det fungerer etterhvert Anng turtallet så kjører jeg med 7200 o/min med originale ventilfjærer,så da burde vel ikke du få noe problem med det
Azeton Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Er det noe som kan se for se hvor mye turtall motoren kan klare da? Hadde sett for meg et mål på rundt 7500rpm.. Justerting av bensin mengde osv. er ikke noe problem! Dette høres morsomt ut,spennende å høre hvordan det fungerer etterhvert Anng turtallet så kjører jeg med 7200 o/min med originale ventilfjærer,så da burde vel ikke du få noe problem med det Disse vac fjærene er testet ut og skal tåle 12000rpm. De hadde også brukt den i 328 race bilen deres i 3 år med 3-5prosent avik i styrken. Blir også en ekstra tryghet i tilfelle bomgiring. Skulle nesten vært bortom og hørt på bilen din under kjøring på litt turtall!
Azeton Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Kan bumpe denne tråden nå. har fått toppen fra usa idag! Noen som vet om hvem som selger justerbare kamdrev til m50? Ettersom det ble sugemotor ønsker jeg også mer en gjerne ett m3 innsug. så jeg kan bygge litt selv!
TheBirg Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Ta en telefon hit. http://www.kollevold.no/ De har ofte også ting som ikke er på webbshopen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå